vonkydonky

Alla inlägg under mars 2013

Av veronika wall - 31 mars 2013 20:51

Känner mig mycket bättre idag ,förutom mitt jädrans diskbrock jävlas med mig idag haft skit ont idag men trots det har jag putsat en del fönster o rengjort akvariet ,hölt även på att ta dö på fiskarna haha typiskt mig .Fyllde akvariet med is kallt vatten så när fiskarna åkte i så låg alla efter en sekund på botten snabb som jag var hämta jag en skål med ljummet vatten tog upp dom o la dom oskulden helt plötsligt kvicknade dom till igen vilken lättnad det blev för mig jag lyckades återuppliva dom hahaha vilken grej alltså snacka om dampanfall .Ja en sådan dag har jag haft .

Av veronika wall - 30 mars 2013 15:35

Typiskt att jag skulle åka på nån jävla magvirus ,känner mig skitkass springer på dass ont som fan i magen illamåeende delux trött orkeslös ja listan kan göras lång fy fan säger jag .Glad påsk på er ändå ....

Av veronika wall - 29 mars 2013 10:03

Det verkar som min lillstumpa har åkt på nåt magvirus /diarré ...stackare men hon verkar inte direkt lida av det själv , jag däremot dör av lukten bara :-/ hoppas det går över snart .Annnars är väl dagen ok .Dom andra töserna spelar värdens disco musik som heter duga man känner att man lever haha Pågen sov över hos en polare .Gubben jobbar ,själv blir det väl en slappedag tror jag eftersom jag inte vågar ge mig iväg pga lillfisens diarré.Fortfarande dras jag även med min förbannade diskbrock men börjar väl bli van vid denna hemska smärtan så jag gnäller inte lika mycket längre fast det gör sjukt ont.Puss & kram på er ..

Av veronika wall - 28 mars 2013 19:32

Fina va?????

Av veronika wall - 28 mars 2013 19:30

Nästa vecka ska jag få börja på min älskade ritalin igen ååhhh vad jag längtar ...onsdag kl08.00 gäller det nu i börjar räknar jag med att inte få den effekt jag behöver men hoppas att denna gången hitta min rätta dos .Ska följa tider o dosen till punkt o pricka .Annars idag har väl varit lite virrig dag då allt jag gör oftast blir lite virrigt haha ,men sådan människa är ju jag det är min lilla charm sägs det hehe .Lite orolig för lilla gubben min då han känner sig dålig på nåt skumt sätt ,får hålla tummarna att det går över o att det inte är något allvarligt :-( jag är alltid mån pm mina nära o kära vill att dom ska få må bra puss allesammans var rädda om er ni är alltid guld värda ....

Av veronika wall - 26 mars 2013 07:03

Idag är ingen vanlig dag idag fyller min ena tös 8 år .Hon fick minsann frukost o presenter på sängen o vi sjöng så fint för henne :-) härligt att se henne skina upp så hihi .Förkyld som attans är jag nyser typ i ett /tradigt .idag ska jag gå på nåt möte/kurs ang min adhd vi får väl se vad det innebär haha .Min jäkla diskbrock vill inte heller ge med sig ,vill slippa alla förbannade krämpor nu blir så trött på det .trött trött trött är jag .ha det gutt .

Av veronika wall - 25 mars 2013 20:36

Förbannade jävla skit virusparticklar tror det är 10:e förkylning jag åkt på nu sen januari fan alltså ont i huvet stopp i näsan svider i halsen känner mig typ helt jävla fuckt up .Må dessa jävla virus möget fara o flyga så långt bort som möjligt .Trött på att vara sjuk nu ...jaja jag får väl ta min toarulle o fräsa mig till sömns haha .Ha en trevlig kväll....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards