vonkydonky

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av veronika wall - 10 juli 2013 11:36

Ledig är jag idag .... Vad har jag fått gjort ? Jo inte ett jävla skit ,men vet ni vad ! det skiter jag i hahaha varför ha alla dessa måsten ,finns inga måsten idag tänker fan bara vara .... hahaha ,för det mesta har jag alltid så jävla höga krav på mig o det har jag bara mig själv att skylla på .Ibland får man väl utmana sig själv lite genom att bryta det jävla mönstret o just idag tänker jag göra det o faaan vad skönt .Om någon timme ska jag ivarjefall dra en vända till jobbet o lämna ett litet knyte som jag lyckades rädda livet på känns så jäkla underbart .En underbar tjej ville så gärna ta hand om det lilla livet o det är klart att hon ska få göra det :-) ska även passa på att ta en kopp kaffe o terrorisera personalen litta tror jag :-) Nä nu ska jag bara slappa litt tror jag mår fortfarande kasst efter min förkylning eller vad fan jag nu ska kalla det mistänker även en lite släng av magsår men vad fan ska prova svälja ett plåster vem vet kanske det läker fortare då hahaha.....Jaja ni får ha det så gutt tills vi höres igen mohahahaha Och nä magsåret kommer inte från stress utan från allt jävla grubblande Jag är en människa som tyvärr alltid grubblar o har sig men men sån e jag o lika glad är jag för det vilken kombi alltså .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards