vonkydonky

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av veronika wall - 25 maj 2013 18:59

Faan vad mätt jag blev :-) Det var Länge sen sist jag åt ett sådant här lass alltså , men fan vad det va gott .Nu sitter jag i soffan med en god kopp kaffe . Fanny kör slut på sin sista energi nu innan hon ska gå o Nanna .Ibland undrar man vart fan barn får sin energi ifrån haha .Jag saknar redan mitt jobb ,hur sjukt är inte det :-) men men börjar ju snart mitt sommar vik .Nu ska jag hålla kväll hej svejs

Av veronika wall - 25 maj 2013 14:20

Åkte o solade solarium ,fick lite ångest då jag har lite problem med pigmentfläckar i huvet,som nu syns ännu mer :-) .men förhoppningsvis lägger det väl sig lite .Det har det gjort förr ivarjefall .Men turligt nog så har jag en liten mirakel foundation som funkar rätt bra faktiskt .jaja det är inte lönt att hänga upp sig på det nu haha .Nu under dagen har det ivarjefall varit uppehåll men riktigt sjukt varmt haha eller så är det mina jävla kärringar vallningar ;-)Nä nu ska jag gå o handla till middagen tänkte göra nån goda biffar o stekt potatis med en god sallad o kall örtsås ,det är ju inte helt fel .Godis måste jag ju förstås inhandla med :-) det är ju trots allt Lördag .

Av veronika wall - 25 maj 2013 07:32

Steg upp med lillan morgonpigg som hon alltid är haha .Vi får väl se vad denna dagen bjuder på .Jag har inget direkt planerat ,rätt skönt faktiskt .Båda mina stora töser har sovit över hos kompisar så vi får väl se när dom trillar in idag .Hade önskat att vädret var bättre så jävla tradigt med regn .Ni får ha en fin dag :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards