vonkydonky

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av veronika wall - 16 januari 2014 10:43

Lillfisen är dålig igen ? lite orolig för vad det kan vara denna gången .Dagis ringde jobbet igår vid 14 tiden o sa hon hade kräkt o var hängig hon hade inte ätit lunch heller men frukost hade hon ätit bra .Under vilan hade hon kräkt .Jag o gubben min vi skyndade oss till dagis men jag var då hos tandläkare pga min infektion i hålet där tanden drogs men jag fick åka där ifrån utan behandling då dom ville att en tandläkare skulle kika på det o det kunde ta tid men jag var tvungen att sticka för att hämta fanny .Tog en havtimme att köra .Väl framme så gå vi in o möter fanny , hon ser helt slut ut .Väl hemma får hom lite att äta o en hel del dricka sen kommer en liten febertopp o hon somnar .Hon vaknar lite piggare vid 20.00 leker en timme med storasystern Sen somnar hon igen Klockan 03.00 inatt vaknar jag över att hon ulkar lite o sen kräker hon lite o efteråt får hon lite dricka o blir avtvättad o somnar sen igen .Nu när vi vaknar är hon pigg o feberfri .Vi får väl se hur det blir under dagen Men jag undrar vadfan detta kan vara att kräka med 14 timmars mellanrum Hmmm skumt

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards