vonkydonky

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av veronika wall - 29 januari 2014 20:04

Idag har vatt en lång arbetsdag med personalmöte som slutade typ vid halv sex .Mötet tyckte jag gick bra inga konstigheter med det inte .Det mesta handlar ju om sunt förnuft .Efter det var det full fart mot dagis för att hämta lillfisen ?? vägarna var inte så värst bra det var glashalt så vi ringde dagis o meddelade att vi blev litta sena men personalen sa att ta det lungt ingen fara vi är här så länge det behövs .Snacka om go personal ? sonen var go som gick o hämta dom andra två töserna på fritids .Väl himma intog vi en lätt fika med mackor o yoghurt . ..Ja dagen har verkligen rullat på .nu ska jag hålla kväll en stund tillsammans med mannen sen blir det till att sussa kudden gött ??lillfisen vart jätte trött efter en lång dag på dagis det syns väl hihihi

Av veronika wall - 29 januari 2014 06:46

Idag blir det en lång dag på arbetet .Slutar inte föränns vid 17.30 pga att idag ska det hållas personalmöte , men det ska nog gå bra ändå ? Visst e det härligt nu när snön äntligen kommit till oss ...NOT Jag hatar att frysa!!!!! Nä nu ska jag fortsätta att slappa litta i bilen innan det e dags för jobb , jag har en del att stå i idag hehe puss på er o jag önskar er en trevlig dag ????

På vägen in till jobb ....Helt okej vägar trots snön

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards