vonkydonky

Alla inlägg den 22 december 2014

Av veronika wall - 22 december 2014 21:06

Det närmar sig jul nu ..spänning för många barn alla dessa julklappar ,dyra sådanna med hehe ,men vad gör man inte för sina goa ungar .Själv har jag alldrig riktigt gillat julen men igenom den ska man oavsett vad .Haft en del konstiga virus med feber o hosta en tid nu som cirkulerar runt bland barnen här hemma , själv känner man sig inte direkt på topp heller .Imorgon efter jobb ska jag ut o handla en del julklppar , som vanligt är man alltid ute i sista minuten haha typiskt mig .Jag verkligen hatar att springa i dessa affärer som en yrhöna .Min ångest är så jävla jobbigt att fightas med då jag har min torgskräck som blommar upp .Imorgon ska barnen o gubben till farfar o sina farbrödrar o fira lite mini jul byta lite klappar o så .Nä faaan vilket tråkigt inlägg detta blev ....Höres kanske imorgon ha det gött så länge ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards