vonkydonky

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av veronika wall - 5 februari 2014 20:55

Har varit hemma ännu en dag med lilla fanny som har feber o en rälig hosta ? Inget roligt när barn är sjuka dom är ju så hjälplösa .När jag är himma blir jag så himla rastlös bara .Har inte gjort ett skit idag meränn myst o tagit hand om lillan Mannen kom hem lite tidigare idag från jobb så jag kom iväg till min psykolog ändå Ja gud vad jag snackade ner henne i stolen haha typiskt mig .Men dom är väl vana vid dårnickar hahaha Jag fick väl ut lite utav samtalet .Nu har man lagt lillan hon hostar räligt som fan men hoppas hon är bättre imorgon o att febern lagt sig .Känns inget kul att vara hemma från jobbet .Lillstumpan saknar nog sina kompisar .Nä nu pallar jag fan inte skrivs mer så nu säger jag hej svejs o hoppas på en bättre dag imorgon

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards