vonkydonky

Alla inlägg under maj 2014

Av veronika wall - 31 maj 2014 06:22

Då har man varit lite flitig igen .Var ute i går kväll o gick 1 mil riktigt skönt var det , helt underbar kväll var det .Skönt att vara ledig nu i två dagar .Annars rullar mitt liv på som vanligt tycker jag .Hade lite otur imorse med att lillan vaknade kl 05 30 när man väl e ledigt sov det blev ingen sovmorgon inte hahaha

Av veronika wall - 28 maj 2014 22:17

Haft en del att göra på jobbet i dag med både beställningar o annat .Sen väl hemma käkade vi hela familjen .Efter det fick jag mina ideer att ut o vandra i rast takt när jag väl kom hem sa gubben min att jag varit ute o gått i två och en halv timme, vet i fan hur långt jag gått egentligen .Kanske 2 mil eller nåt kanske lita mer haha skitsamma skönt var det ivarjefall Sov gott allihop för det ska fan jag göra .Puss på er ...

Av veronika wall - 28 maj 2014 06:25

Ja vad ska man säga , kallt blåsigt väldigt trist väder idag känns ju som rena hösten hahaha .Vart fan tog värmen vägen .Ha en fin dag allesammans puss på era ögon idag

Av veronika wall - 27 maj 2014 20:13

Härligt blåsig dag idag , rätt skönt faktisk .Lämnade ut till nån beställning på jobbet idag en härligt smarrig buffe .Var bara tvungen att ta foto på den .Visst ser den god ut .Blev ingen runda idag tyvärr då annat mög kom emmallan .Jaja blir väl nya friska tag imorgon haha .Trött som vet ifan , tror jag ska hoppa iduschen sen soooova .Ny arbetsdag imorgon .Puss på er ...

Av veronika wall - 26 maj 2014 21:16

Idag tog jag en runda med gubben i rask takt det blev 3 km kanske lite mer hehe gutt som fan .Jag skulle lätt kunna gå 7 till .Vi får väl se vad jag får för mig i morgon .Pluss på jobbet går jag nog en hel del med .Känns faktisk riktigt gutt .Jag behöver få ut min energi någon stans hahaha .Önskar alla nära o kära allt gott puss på er .

Av veronika wall - 25 maj 2014 10:32

Godmorgon härliga söndag .Solen den skiner som attan , men ack vilken respekt jag har för den .Känner mig som en kokt kräfta då den tog som fan igår .Jag som alldrig brukar bli röd blev knallröd på bara 1 1/2 timme , spoky ....Men men thats life ..Fick fina kort av barnen imorse då det är mors dag idag .Goa ungar haha.... Grattis alla mödrar på er alldeles speciella dag .MORS DAG ...???

Gårdagens sol stund hahaha ...

Av veronika wall - 24 maj 2014 22:13

Nu har jag fan gått i rask takt 2 mil , jag känner mig rätt död kan jag säga , det är nog fan snart dags att sluta röka .Men fan vad skönt det var .Jag känner mig jävligt stolt .Nu blir det duschen sen ska jag nog prata med kudden min haha Ha en go kväll mina vänner

Av veronika wall - 24 maj 2014 18:27

Livets hårda väg har många vandrat på o vet då med sig att den kännts lång .Den har kännts som en evighet många gånger.Att inte se nån lösning kan vara jobbig nog och att känna maktlöshet .Att leva med adhd är en ständig kamp i vardagen , att känna sig annorlunda utpekad konstig dumförklarad.Man bär ofta inom sig väldigt mycket skuld , hat , olycka , osäkerhet , noll självkänsla med mycket mera...Ja jag är en väldigt glad o spontan människa utåt men inombords dör jag lite för varje dag som går.Ja jag är en väldigt stark människa o låter inte min adhd ta mitt liv ifrån mig , för jag har så himla mycket att kämpa för , familj jobb vänner osv . IBland önskade man att det fanns en mirakelkur mot adhd som fick en till att kunna känna sig normal , att få känna att man var en i mängden .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards