vonkydonky

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av veronika wall - 12 juni 2014 21:15

Jahapp då var torsdagen snart förbi oss .Jobbat har man gjort som vanligt allt har flytigt på som vanligt lite beställningar o sånt plus restaurangen plus lita humor hehe .Väl himma käka vi gott som vanligt fetaostsallad med litta oxkött gutti.Sen tog jag mig ut på en ca 7 km runda .Roa mig själv är jag jävligt bra på hehe alltid humor på hög nivå .Litta fit är man efter dessa jävla runder eller hehe , jag har iförsig inte så höga krav på mig själv .På rundan satte jag mig även ner o pissade i naturen vilken grej haha tur inte farbror blå såg mig , för då hade det väl blitt böter ja det är då jag i ett fucking jävla nötskal

Fit eller ?

Crazy....

Kissar

Röker haha

Av veronika wall - 12 juni 2014 06:37

Vilken underbar morgon att vakna upp till , fåglarna kvittrar jag själv halvvaken .Massa pussar utav lillfisen .Kaffet intaget barnen lämnade nu på väg till jobb.lägger ut lite bilder från en del utav gårdagens arbete haha Ha en fin dag vet jag ...

Smörgås tårtor...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards