vonkydonky

Direktlänk till inlägg 31 juli 2015

Godmorgon eller vadman nu kan säga ....

Av veronika wall - 31 juli 2015 11:00

Idag är det min sista semester dag ,känns lite tradigt ,då det inte varit riktigt sommarväder .Men som sagt man kan inte få allt här i livet .Jag har varjefall fått spendera en massa tid tillsammans med mina underbara barn .Den tiden är för mig ovärderlig.Vi har väl inte gjort så värst mycket men oavsett så har vi haft kul,det ser jag som viktigast .Badat har barnen gjort trots att vädret inte varigt så bra .När man har egen pool så funkar det att bada oavsett väder haha.Mina barn är inga badkrukor direkt,dom bara hoppar i  .Dom är även ute hela dagarna oavsett väder o vind.Under min semester har jag även tagit ett stort beslut ang något personligt som jag inte tänker ta här o nu ,men det kanske kommer i bloggen någongång längre fram när jag känner att det är läge att skriva om det haha.Lite hemligheter måste man få ha ibland.Jag måste även få berätta om lillfisen ,hon har blivit sån stor flicka på kort tid .I mådags släppte hon sin blöja helt på dagtid hon kissar på toaletten nu o först igår vågade hon även bajsa .Hon e själv jätte stolt över att hon nu går utan blöja .Igår när hon bajsade så var jag bara tvungen att göra bajs dansen som vi nu kallar den haha o ja det låter kanske tokigt men hela denna grejen är en stor händelse för både henne och oss .Lilltjejen börjar bli en riktigt stor tjej .Jaja nog om det.Stora tösen ska idag åka i väg med en kompis o campa i husvagn ca 1 vecka i röstånga ,blir säker kul hon packar för fullt nu .Grabben han jobbar intensivt nu ett par dagar ,han e såå himla duktig .Mellan tösen hon ska nog få hänga med på jobbet nästa vecka o hjälpa mig ,hon tycker det är skit kul att få hjälpa till inom restaurang o sånt .Puss på er...                              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards