vonkydonky

Alla inlägg under juli 2015

Av veronika wall - 18 juli 2015 19:27

Hej o hå oj vad det går ...Idag tog jag mig äran att städa o feja hela huset .Nu när det e sommar drar ungarna in en jävla massa skit haha Idag när vädret inte var riktigt 100%så drog jag igång en storstädning .Städar gör man iförsig var dag men ....Har haft nåt direkt vettigt att skriva om den senaste tiden så det blir oftast bara lite strö inlägg haha .Lägger in en selfie haha .

Av veronika wall - 17 juli 2015 13:02

Idag åkte vi in till scania badet för att titta på barnprogrammet Sommarlov .Malcolm B var dagens artist .Så mycket rep o förberedelser då det är liveinspelning hahariktigt roligt var det .Tog en massa sköna bilder med .Vädret var supergott ...Vi får väl se reprisen ikväll kanske någon av oss syns i tv hahaha .Jag kan även säga att jävlar vad mycket folk det var där Gäller att vara där tidigt .Vi fick bra platser .

Penny får autograf...

Av veronika wall - 13 juli 2015 09:45

Idag har min ena flicka åkt till Ystads djurpark med fritidsgården ,hoppas det inte blir regn bara .Igår vart vi på kalas o åt gott ..Min semester rullar på med bara avkoppling .Har inte mått så värst bra sista tiden därmed blir det mest små utflykter denna sommar .Men det är lika mysigt .Barnen mina uppskattar det mesta ...dom har inte så stora krav här i livet .Kram på er kära läsare .Fick även ett besök i trädgården utav en gigantisk katt som var hel kostig haha var bara tvungen att fota honom haha .Sen tog jag lite andra foto .Typiskt mig

Av veronika wall - 11 juli 2015 15:37

Vartfan tog sommarvärmen vägen ?Prognosen jag sett som visar ett par dagar framåt visar fan bara skitväder Jag vill har värme o massor av sol .Men det e klart det behövs ju städas inne så nån dag då o då är väl ok med lite regn haha .Fick smått hjärnsläpp idag då jag skulle köra o hämta en av töserna hos en kompis, biljäveln var helt död slut på batteri ,eftersom gubben är i väg på annat håll så kunde jag inte köra iväg ,men som vanlig löste gubben min det .Blir så trött på motgångar hahaha fast den inte var så farlig .Annars har väl jag o lillfisen röjt i trädgården o myst lite .Gjort en lite koja till barnen med haha .Nä nu ska jag brygga lite kaffe o avnjuta en kopp i vänta på att mannen kommer hem så vi kan laga lite middag .Det blir hemmarullade köttbullar med gräddsås o tillbehör plus kokta potatisar .Det kan nog fan bli gott .....

Av veronika wall - 8 juli 2015 21:29

Har mått rätt rätt kasst ett tag nu både fysisk o psykisk ,men tror jag är på väg tillbaka .....Livet är inte alltid på topp för mig ,men som sagt jag är van vid det nu haha .Nog om broblem idag har jag badat med lillfisen lite kallt i luften men riktigt skönt i vattnet faktiskt .Bjuder på lite bilder .Kram på er

Av veronika wall - 6 juli 2015 09:57

Steg upp för en stund sedan har redan druckigt två koppar kaffe .Skönt att det svalkar lite idag ...Igår var det sjukt varmt ...Inte på humör för att skriva mer haha .Kikar in lite senare ....

Av veronika wall - 5 juli 2015 09:48

Vaknar av att min ena dotter kommer med kaffe på sängen ,så himla rart av henne . Funderar på att hoppa o plurreet nu när den är färdig fylld ,men jävlar det e ju fan kallt haha Men jag ska nog fan hoppa i lite senare idag .usch vad jag svär ....Livet känns pest förtillfälligt Lagom nu till min semester ,men vem fan bryr sig är så jävla van vid det nu ändå haha Gubben vill inte ha med mig att göra iheller när jag tar några glas vin så det blir väl att fira semestern på egenhand .Vi får väl se hur det blir ... Nä nu ska jag sluta beklaga mig haha Hjälper ändå inte . Känns som många ser mig som en idiot .

Av veronika wall - 4 juli 2015 16:25

Har varit ute i stort sett hela dagen. Fixat till poolen o nu väntar vi på att den ska bli full ,tyvärr tar det sin lilla tid Det e ju trots allt 12600 liter som ska i .E det fint väder imorgon då jävlar ska denna tant bada .Blir säker ett bildbevis då .....Glöm inte dricka massa nu i värmen så ni inte får vätskebrist .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards