vonkydonky

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av veronika wall - 21 mars 2015 17:55

Det blev e kur med doxyferm i 10 dagar o så vill dom att jag ska röntga bihålerna för att utreda varför jag får sån kraftig inflammation där som inte vill ge med sig .Dom misstänker mina tänder ,men vi får väl se .På måndag ska jag kontakta min läkare så dom remiterar mig till röntgen .När fan ska dessa jävla läkarebesök ta slut helt seriöst .Bli fan less på det .Min man var så snäll o körde mig till doktor då jag känner mig yr pga trycket i huvudet Tack hjärtat mitt .Det har även snöat i dag helt jävla puckat alltså .Hmmm ja vad ska man säga inte alls förvånad .Nu när vi väl kom hem lagar gubben middag så snart ska vi käka sen blir det väl mys resten av kvällen med familjen då man inte riktigt känner sig så pigg haha Usch vilka negativa o tråkiga inlägg det varit nu den sista tiden .Det får fan bli ändring på det Seriöst .Trots allt negativt finns det doock även många ljusa stunder ändå Puss o kram Var rädda om er .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards