vonkydonky

Alla inlägg den 13 april 2015

Av veronika wall - 13 april 2015 11:31

Lilstumpan har varit sjuk sen i torsdags .Började med att hon kräktes 1 gång i timmen i ca 10 timmar sen har hon haft ont i magen från o till sedan dess pluss i halsen .I lördags /söndags började det komma typ små sår o blåsor lite varstans på kroppen .Först igår började hon dricka pluss att vi fick i henne en glass.Hon har varit rätt medtagen slö orkeslös .Först idag har jag lyckats få i henne lite mer yoghurt .Fick träffa en läkare o sköterska lite avskillt på vårdcenralen .Dom undersökte henne o tog halsprov .Hon hade utan tvekan halsfluss pluss att dom misstänkte vattekoppar,troligvis har hon även haft kräksjukan mellan tordagen o fredagen ,svårt att säga vi skulle vänta o avvakta .Doktorn ville avvakta med att ge pencellin .med .För det bästa är om det läker ut själv .Nu är vi hemma o myser lillan o jag .Har sådan ångest för att jag inte är på jobbet då jag vet att där är massor att göra ,men det är inget att göra åt då barnen är sjuka .Inget kul med sjuka barn .Hon har även fått en skum bula i bakhuvudet som kom i morse Vet inte heller vad det beror på kan vara svulna körtlar .Ja jag säger då det .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards