vonkydonky

Direktlänk till inlägg 17 januari 2016

Vad fan händer i min jävla kropp alltså.....fattar inget snart alltså.

Av veronika wall - 17 januari 2016 18:23

Helt jävla seriöst alltså ....

 

Min kropp verkar vara helt jävla fuckt up ibland ,den spelar mig ett spratt ibland alltså .Jag kan liksom varken styra över det som händer eller få det att försvinna .Det kommer liksom som ett brev på posten utan nån förvarning eller så.Jag har mått rätt så ok förutom lite småsaker nu lö o sön ,men nu i em så fick jag sjukt ont i pannan ögonen o näsan liksom ett enormt tryck började lite redan i går kväll kan inte direkt förklara det ,men obehagligt e det ivarjefall .Svider i svalget o i näsan plus spänner i käkarna o i tandköttet .Känner mig svag i kroppen plus lite ryckningar i musklerna .Mina tår domnar av från o till så även händerna .Ibland känns det även så i pannan ner mot näsan o överläppen .Mitt humör tvärvänder känns det som med känner mig liksom  aggressiv på nåt sätt ,men behärskar mig ändå .Blir även väldigt trött o yr samt ett konstigt illamåeende ,frossa från helvetet har jag med oavsett om jag sitter fullt påklädd .Ja gud denna listan kan bli hur lång som helst .Börjar undra vad fan detta är .Bara det nu inte e medecinen som flippar .Usch märker även nu när jag sitter här o skriver att jag ser lite dimmigt eller dubbelt från o till .Mår verkligen inte bra .Jag får nog sluta nu kram .  

 
 
Micke

Micke

17 januari 2016 19:18

Du får prova annan medicin. Den jag skrev om balanserar mitt humör väldigt bra så fråga efter den eller Cipralex. Fick den för ångest och för att stoppa min rusande ilska. Kram

http://tomten.bloggplatsen.se

veronika wall

17 januari 2016 23:00

Jag har provat det mesta .Denna funkar bra .Behöver inte vara medecinen utan det kan vara alla inflammationer jag har med från o till som gör att min kropp kommer i obalans .Får se nu när jag ska till läkaren vad hon säger om det hela .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards