vonkydonky

Direktlänk till inlägg 24 januari 2016

Söndag idag ....Herrjävlar..."Vart tog lördagen ivägen Hmmm"

Av veronika wall - 24 januari 2016 10:07

Godmorgon på er vet ja.....

Som vanligt for dagarna förbi mig med racerfart haha.Igår lördag gjorde jag dock inte så mycket ,merän bara slappa typ satt vid datorn o klyddade litta o frossade även lite godis trots tandvärk hahaha.Barnen ...Ja dom roar ju sig själv som vanligt .Gubben min lagade även god mat igår som bestod av Potatisgratäng grillad kyckling plus Aioli.Nu ska jag minsann inta lite frukost tänkte jag .....Tänkte kika in lite senare ,vi får väl se vad denna dagen bjuder på ,det blir väl attt tvätta en del maskiner ivarjefall .Puss på era pannben .

       

 

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

24 januari 2016 10:35


Hej vill du bli min Vän på Facebook !!!??? :-)

JAAA du man kan undra vart dagarna tar vägen den ena efter den andra kommer å jag trodde det var Måndag men äntligen Söndag för då kommer FARMEN på Tvn igen så man har längtat liksom .. jipiiiii :-) hihi

Läste nånstans att du hade en Fobi som heter Emetofobi och det har jag med kan man lugnt säga sen jag var riktigt jävla liten men jag fatta det inte då det är för nu i äldre dar då man hittat om det på internet !!!! :-(

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

veronika wall

26 januari 2016 19:41

Hej Iasbelle...

Jag har också haft min fobi sen tidiga barnsben .Har blivit erbjuden terapi men alldrig att jag skulle gå den terapi .Jag har ju trots fobin överlevt haha.Jag blir ju trots allt 40 i år Hahah .Oftast är det alltid värst under hösten o vinter då vinterkräksjukan härjar som mest. Ang facebook.... Den vill jag gärna hålla privat med mina närmsta vänner o familj,hoppas du har överseende med detta .Kram på dig...

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

28 januari 2016 01:58


OK då får du ha den för dig själv då det är ju bara så det är liksom.

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

veronika wall

31 januari 2016 23:05

Hoppas att du inte tog illa vid dig .Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards