vonkydonky

Direktlänk till inlägg 27 januari 2016

Nämen ....Tjenare morrs på er !!!!!Tänk att det redan är Torsdag imorrn..

Av veronika wall - 27 januari 2016 21:01

Först nu ....satte jag mig ner , Lillfisen var svintrött idag så hon somnade fort hehe    Goa unge   

Idag på jobbet så var det en av kollegerna som arbetade sin sista dag... pga att hon har tagit tjänstledig en tid  pga hon ska Starta eget inom skrädderi.Jag hoppas att allt kommer gå bra för henne.Jag kommer ändå ha mina förhoppningar om att  hon kommer tillbaaka ,hon är en väldig god o omtyckt kollega i allas ögon. Chefen o min man som då är 1.e Kock hade en himla massa jävelskap för sig .Kollegan  fick utstå en himla massa bus o  ja... det blev en hel del skatt på jobbet .Som vanlig är jag snabb med kameran   lol.

Gjorde en del Buda längder idag med plus en vi kunde ha till fikan på em då vi tackade av kollegan.Sen när vi skulle hem så fick ju kollegan lite problem haha.Då hennes cyckel hade blivit utsatt för Bus så även hennes skåp .....  

När vi begav oss hemmåt ...jag o min gubbe ....passade vi på att svänga inom Willys som ligger bara ett stenkast ifrån jobbet.Vi handlade litta o sen blev det full fart hem .Väl hemma fixade vi maten o samlade in alla ungar för att avnjuta godmat  o prata lite om  hur allas dagar hade varit idag .Skolan /jobbet /praktiken osv.

Dagen idag har helt enkelt varit händelserik kort sagt hahaha .


Min ena dotter är bara för söt när hon skickar sms o ska berätta något ...Kolla här nere ...jag var bara tvungen att ladda upp sms:et här   så förstår ni vad jag mena .Jag kan inte meränn säga goa unge .Mina barn förgyller verkligen mina dagar varje dag .....Nä nu får jag nog säga tack o hej för idag !!!!Jag måste försöka hinna med lite annat innan säng jävlen kallar på mig .


Ha det Bäst allesammans vet ja!!!!!!


         

Tösens  Underbara Sms......


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards