vonkydonky

Direktlänk till inlägg 20 februari 2016

Godkväll på er ...Gott folk...

Av veronika wall - 20 februari 2016 20:58

Livet rullar väl på som vanligt,fast ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig . .Har varit hemma hela denna veckan med lillan då hon varit väldigt dålig .Hon är fortfarande inte helt okej än ..Själv har jag haft lite konstiga kroppsliga problem idag.Vaknade 7 i morse o kände mig hel skumm. .Höger sida har varit lite avdomnad typ hela dagen vid mage upp bakom revbenen o ner i ljumsken .Ett konstigt tryck o typ en brännande ,stickande känsla ...Ja svårt att förklara .Känns även svullet ..Frossa samtidigt som jag känner mig varm .Hur det nu går ihop haha Blir det inte bättre tills imorgon så får jag kanske kolla upp det .Jaja nog om det ...Idag testade jag göra potatis o morots plättar .Typ .. raggmunk ,blev rätt gott faktisk .Sen käkade vi Ryggbiff o purjolökspotatis samt bearnaisesås o sallad Efter det fixade jag fruktsallad med glass o grädde ...Har även skissat en del idag med .Lägger ut lite på det imorgon orkar inte klydda med det nu .Ha det gott ta väl hand om er ..Puss

Gull unge....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards