vonkydonky

Direktlänk till inlägg 21 februari 2016

Bra eller dåligt vet i fan !!! Kollapsade hemma Ambulansen till malmö...

Av veronika wall - 21 februari 2016 00:59

Helt plötsligt kollapsade min kropp hemma i köket kunde inte resa mig ,min kropp likson fick ofrivilliga ryckningar o spasmer ..Gubben ringde Ambulans då jag även fick svårt för att svälja o jag fick svårt för att andas .Yrsel med kraftigt illamåeende fick jag i samband med allt .När väl ambulansen kom kollade dom blodtryck o annat skit o då kände jag mig bättre o sa att jag vill helst inte åka in .Då i stundens hetta kommer ett likadant anfall to ambulanspersonalen ringder då in till medecin för att rådfråga läkaren .Läkaren ville då att jag skulle komma in fast jag ville vänta tills imorgon.Färden in var lungn inga konstigheter kände mig bara allmänt trött o mör i kroppen .Inne på ambulansintaget var det kaos Dom hade sjukt mycket att göra så ambulans personalen fick ta blodprovet på mig o sätta plast röret i armen sen rullades jag in på medecin .Efter 1 timmes väntan där inne med fullt av patienter passade jag på att fråga en sköterska om det kan ta tid .Svaret jag får är att det kan ta massvis av timmar vi har fullknökat .Jag väljer att skriva ut mig o sköterskan får ta nålen i armen .Ringer gubben o ber han hämta mig .Känner mig iförsig inte på topp men har det inte blivit bättre tills imorgon får jag väl ta mig till trelleborgs akut .Det var min trevliga lördags kväll .Mög säger jag bara .

Väntar på att bli hämtad av mitt hjärta

Malmö lördag natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards