vonkydonky

Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av veronika wall - 14 oktober 2016 19:11

Jag förstår mig fan inte på varför alla dessa jävla idioter till människor som nu börjat klä ut sig till clowner o går ut o skrämmer människor ,speciellt barn ...Hur fan tänker ni ...???

Helt seriöst Välden skrämmer oss redan mycket så många människor speciellt barn ,mår riktigt dåligt ,då behöver man väl för fan inte förvärra det .Jag kan anse att ni som pysslar med på denna sjuka trend som nu håller på runt om i Sverige ... att klä sig som en clown kan dra så lång åt helvete som det bara går .Jag har kämpat i många år med ett av mina barn om just hennes rädsla o diverse saker.Allt har ni lyckats fucka till .Skulle jag möta en clown av just denna sort hade jag fan inte tvekat en sekund att slå ihjäl den .Kanske låter grovt men ni lider ju bara en kort stund ,men min dotter kommer lida i flera år fram över o kommer att få kämpa i många år framöver med att besegra sin rädsla på nytt .Tänk på detta .Fan för er .....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards