vonkydonky

Alla inlägg den 26 april 2016

Av veronika wall - 26 april 2016 20:33

Ikväll känns min kropp inget vidare ....Men men jag börjar vänja mig nu haha Skitsamma .Nu till nåt helt annat .kolla in bilden här nedan !!!Denna färgglada krabat hittade jag i en klase vindruvor ...cool va? Om inget annat , så var den ivarjefall väldigt färggrann.Jag måste ta reda på vad det är för en sorts skalbagge .Ivarjefall kan man nog utesluta att den är från sverige.Dagen över lag annars har väl gått i ett som vanligt .Hade sjukt mycket gäster på jobbet idag i tryfflarna som jag i min kollega har börjat göra har börjat sälja rätt bra .vi får även väldigt mycket beröm för dom med .Känns kul att det man gör uppskattas .Imorgon blir det nog lite mer bilder på läckerheterna vi gör .Nä....nu ska jag försöka använda lite utav min kreativa förmåga innan sängen kallar .Min lilla ängel fick lite presenter av mig som bestod av 2 par tajts med motiv på Elsa o Anna i Frozen plus en keps .kan säga att hon blev överlycklig .Hittade dom för 69:- på netto Helt okej pris tyckte jag så jag slog till direkt .Tjao trevlig kväll på er o puss på era fötter haha...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards