vonkydonky

Alla inlägg den 26 september 2016

Av veronika wall - 26 september 2016 21:12

Känner mig lite ur gänger då jag inte mår riktigt bra .Att måla är för mig rätt avkopplande så även sjunga fota osv
Jaa..listan kan bli lång.... Haha

Sova ??!! vad fan e det haha ,Det har jag fan inte gjort ordentligt sen i julas .Tar rätt hårt på kroppen ...Nu går snart min kollega på jobbet på grav ledighet ,kommer sakna henne..Håller på nu denna vecka att lära upp vikarien som ska gå för min kollega ,jag har så himla svårt för sånt haha Men det ska nog fan gå vägen hehe ....Som vanligt vill jag även påpeka åter igen att jag är evigt tacksam för den mannen jag har i mitt liv då han är det bästa som hänt mig så ven mina barn .Jag måste få säga att min man finns alltid där för mig
Både i vått o torrt.Nä nu ska jag chilla Litt ....innan jag ska brottas med kuddjäveln Godkväll på er o puss på kinden

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards