vonkydonky

Direktlänk till inlägg 16 januari 2018

Godmorgon.... Hemma för VAB idag med..

Av veronika wall - 16 januari 2018 11:34

Varit hemma med lillan två dagar pga magen... Problemen började redan i fredags. Men hon är på bättringsvägen, vill bara ha hon hemma så man är helt 100 på att hon är frisk. Min ängel ja han mår inget vidare men har kämpar på. Åker till jobbet o jobbar samtidig inom på olika diverse läkarbesök och kontroller. Dom vill ju operera honom redan V. 5 då det är lite brottskande angående spridning osv metastaser vill säga.. Operationen innebär att ta ut hela höger lunga. O en del körtlar. Lägg sedan till att det finns inga garantier o inget är riskfritt. Detta är för mig helt jävla overkligt från att leva som vanligt till att bara på en dag få detta beskedet Min livskamrat jag älskar har Lungcancer (Skivepitelcancer) Livet ändrades med en handvändning till rädsla sorg ångest panik tankar funderingar frågor mm Det sista vi gör är att ge upp Vi ska verkligen slåss mot denna cancer Vi ska besegra den. Mitt älskade ska leva länge länge Cancern ska fan inte få ta hans liv Glöm det

Ritar för att slippa tänka...

 
 
Maria

Maria

17 januari 2018 21:47

Jag drabbades utav cancer när jag var 12 år gammal. Idag är jag 18. Jag vet hur det hemskt det känns, och även hur dåligt allt är, så är det bara att fortsätta kämpa. Cancer får inte vinna. Cancer är en hemsk sjukdom, som jag inte skulle önska min värsta fiende.
Ni klarar det här. Tillsammans.

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

veronika wall

28 januari 2018 20:50

Härligt...... Att få läsa att du vunnit över cancern. Jag o min man kommer kämpa oavsett vad Alldrig att vi kommer låta cancern vinna Min man är stark som människa och har en enorm livsglädje,plus att vår kärlek är stark. Det jobbiga sedan beskedet är att jag gråter mig till sömns var natt pga ovissheten. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards