vonkydonky

Direktlänk till inlägg 7 maj 2013

Oj herregud ....jag har helt glömt bort bloggen i bara farten hahaha .

Av veronika wall - 7 maj 2013 12:43

Steg upp idag klockan 6 lillstumpan med :-)Vi åt frukost vid 7 sedan tog jag en turbo dusch o gjorde mig i ordning iväg till dagis lämnade Fanny o sen trellehulla på min mindfulness kurs.Det var för en gångs skull roligt idag kanske för att jag var lite mer närvarande jämfört med dom andra gångerna hahaha .Jag börjar äntligen hitta rätta dosen på min medecinen mot min ADHD verkar det som .Jag känner ett sådant lugn inom mig o jag kan liksom ta tag o inser saker o ting ,jävligt spoky känsla men vad fan jag vänjer mig förhoppningsvis allt behöver ju inte gå i 190 hahaha som det alltid gjort innan .Igår kväll tog jag o sonen en åktur på hans eu moped eftersom han inte har fått am kortet än ,han har fått provköra den o han är så himla nellad nu .Han längtar tills han har sitt am kort o kan köra med den hihi .Nu sitter jag o avnjuter en god kopp kaffe o laddar för att städa litta s å att det blir rent o fint ,det behövs ju det med det blir fort rörigt o skitigt med fyra barn :-) Herregud vad rörigt mitt inlägg blev men vad fan det bjuder jag på .Helt jävla underbart väder är det idag också mmmmm.Nä nu ska jag inte fastna här på min blogg för länge ,har saker att fixa .puss o kram min underbara blogg .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards