vonkydonky

Alla inlägg den 8 november 2013

Av veronika wall - 8 november 2013 08:49

2:a dagen hemma med lillstumpan ,feber o jätte krasslig ,tradigt hoppas hon blir frisk snart alldrig kul ned sjuka barn .Tyvärr blir det ju så under höst o vinter perioderna .Själv känner jag mig även lite krasslig men med mig är allt annars okej skulle jag tro hehe .Vädret ser ut att bli fint idag alltid något posetivtbi det hela ,få väl se om jag o lillfisen ger oss ut på en liten runda alldrig fel med lite frisk luft .Jag har varit dålig på att blogga den sista tidendå jag är väldigt upptagen nu mera med både jobb o mig själv plus barnen .Det är så himla mycket man ska hinna med om dagarna .Igår skaffade jag en ny telefon oga av att det andra gick helt isönder skönt att ha telefon igen haha varit utan nu i två veckors tid , men igår hittade jag en som jag ville ha o till ett rimligt pris .Men oj vilken avancerad teknik det ör nu för tiden med alla dessa telefoner alltså hmmm jaja jag lär völ mig så småning om skulle jag tro , nä nu ska jag fortsätta mysa med lillstumpan Vi höres väl .Ta väl hand om er där ute ....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards