vonkydonky

Alla inlägg den 3 september 2013

Av veronika wall - 3 september 2013 05:33

Har varit uppe nu sen halv 5 ,trött som vet inte vad .Jag har fortfarande min envisa huvud dänga sen en vecka tillbaka o känner mig fortfarande kass ,mög är vad det är haha.Känns som hösten har börjat ta över lite smått ,kyliga morgontimmar o även lite smått kyligt på dagarna .Hösten kan vara fin o så men jag hatar alla baciller o influenser som kommer under höst o vinter .Annars rullar väl livet på som det ska tycker jag .Som vanligt jobbar jag o står i dom flesta dagarna o det känns så himla skönt , min rastlöshet blir mycket mindre o jag känner att jag kan prestera nåt .Barnen går på fritids o dagis o dom stortrivs verkar det som o det känns riktigt gutt.Jag har tyvärr blivit lite dålig på att blogga men det beror lite på att jag fortfarande inte mår så bra jag känner liksom inte för det har så himla mycket med mig själv ,den sista tiden har jag känt mig lite nere off ,men jag ska nog fan se till att hitta on knappen igen :-)Jag är så himla tacksam varje dag för allt det jag har:-) min underbara familj o vänner,jobbet jag verkligen brinner för dessa tre sakerna .Nä nu är det dags att väcka resten av familjen tror jag :-) Ha en fin dag allesammans o ta väl hand om er o det ni har .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards