vonkydonky

Alla inlägg den 12 september 2013

Av veronika wall - 12 september 2013 05:21

Torsdag idag ,ja det var ju rent vad dagarna passerar förbi en fort haha .Ja jag jobbar o står i om dagarna så jag glömmer nästan min blogg ibland,men vad fan gör det har ändå inget vettigt att skriva om . .När man väl slutar jobb har man ju en del att fixa typ hämta barn på fritids dagis o sen middag o läxor o givetvis lite mys .Så när klockan slagit 21 så är man helt slut .Då vill man bara sitta en stund i soffan o slappa .Fick ett jätte roligt samtal igår av min sons mattelärare .Han berättade hur duktig min son var att det går super bra för honom att han är duktig på att hitta lösningar på matteuppgifterna osv snacka om att jag blev en stolt o glad mamma känns kul att det går bra för mina barn .Nä nu är det fannemej dags att väcka gänget här himma så vi kommer i väg till dagis o fritids o sen jobb .Ha en go dag allesammans .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards