vonkydonky

Alla inlägg under maj 2014

Av veronika wall - 24 maj 2014 17:11

Satt 1 1/2 timme ser ut som fan nu hahaha tror ni jag kommer ha ont .....hahaha

Av veronika wall - 23 maj 2014 20:04

Trots lillan varit kass idag med har vi vatt ute o myst.Hon är även förkylld igen jävla skit.Hampus min pojk har lyckas uppfinna en egen tränings cyckel haha Gubben fick även lite motion haha ...Livet leker trots lite motgångar haha .Varmt som fan har det varit idag med .Skåål nu blir det fanimej ett glas vin .

Min starka princessa

Ska börjas i tid Mecka...

Sonens tränings cyckel..

Vill hjälpa till

Av veronika wall - 22 maj 2014 19:40

Varit på vårdcentralen med lillan halva dagen för att få inhalera henne ett par gånger .Medecinerna här hemma är inte tillräckligt Har nu även fått utskrivet kortisontabletter igen .Fan vad jag blir trött på det .Tycker mest synd om mitt hjärtegryn .Hon har fått diagnos förkyllnings astma men nu misstänker dom även astma .När fan ska hon få må bra .Nu ligger hon hos mig i soffan helt utslagen .

Av veronika wall - 20 maj 2014 19:20

Kom till jobb hade en hel del beställningar att stå i sen även en hel del matgäster, riktigt kul var det hehe .Sen var det him efter arbets passet .Intog lite fika i dag som bestod av någon smörgås .Sen jävlar fick jag o gubben min ett hjärn släpp .Vi tog några barn o gick 3,5 km i rask takt riktigt najs var det .Nu e vi himma o nu ska lillfisen bada o sen jävlar ska det mysas .O dom andra barnen är självgående .Gud härligt livet kan va. puss på pannbenen

Av veronika wall - 19 maj 2014 19:18

Tror snart jag dyker ner i loppelådan .....

Av veronika wall - 19 maj 2014 06:24

Då var det måndag o ny jobbe vecka .Lillfisen springandes mot dagis alltid lika glad är hon när hon ska dit, känns skönt att hon verkar trivas ivarjefall .Vädret ser ut att bli fint lite mulet här o där men det spricker nog fan upp .hehe Ha en go dag allesammans .kram

Av veronika wall - 18 maj 2014 18:45

Idag har jag fan inte gjort ett skit , jag lovar .Jag har i stort sett sovit hela dagen haha .Gubbens klocka var inställd på ringning i morse kl 05.00 o jag for upp bryggde kaffe trodde fan att det var arbetsdag förvirrad som jag e haha efter en stund gick det upp ett ljus för mig att det var ju fan söndag .Så jag kröp ner i sängen igen o försökte somna om , men shi fick jag lillstumpan vaknade 05.55 så det var bara att knalla upp o vara glad .Vädret har inte direkt varit tilltalande heller regnigt o grått , men fad fan vem bryr sig kan vara skönt att ha en innedag .Dom stora töserna bakade litta chokladbollar o så .Ok jag har väl varit lite duktig tvättat 2 3 maskiner tvätt .Imorgon blir det en ny arbetsvecka gutt .Gubben ville vara med på en lite hörna så här bjuds bild på min lilla sexbomb hahaha .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards