vonkydonky

Direktlänk till inlägg 6 april 2015

Då var denna helgen redan förbi ....

Av veronika wall - 6 april 2015 06:19

Då vart det en ny jobbe vecka med nya friska tag .Utvilad ,njeä kan diskuteras ju haha.Jag har kommit in i en period där jag är uppe halva nätterna .Jag ska bara ...sen helt plötslig är klockan 4 .Men men det vänder väl precis som allt annat jag får för mig .Jag har haft en underbar påsk tycker jag med mycket skratt o kärlek .Ätit gott har jag . .barnen fick träffat sin mormor o det uppskattades verka det som ,bara jag som kan tycka att det är jobbigt då jag har en väldigt speciell relation till henne . Jag har ingen direkt nära relation till henne som mor o dotter då jag känner mig sviken utav henne pga hennes missbruk o hennes sätt att vara... Skitsamma .Nä vad fan måste rusa nu .Bjuder på lite bilder från gårdagen.Föresten kolla in bilden på lillan när hon somnat så sött när hon tittar på film i ipaden .O nelly kan göra något väldigt märkligt med tungan ,typ vika den ser ju hel skumt ut hahaha .

Nu är lillfisen i drömmarnas värld....Haha goa unge .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards