vonkydonky

Direktlänk till inlägg 16 april 2015

Då var snart denna dagen avklarad.

Av veronika wall - 16 april 2015 20:40

Fanny börjar så smått återhämta sig känns det som .Men jag ropar inte hej än för hon är trots allt rätt så medtagen emellanåt .Hon sover en hel del men det är bara bra för henne så hon kan samla krafter o bli frisk.Hon är så himla duktig med att ta sin pencellin trots hon verkligen hatar det .Hon fick även bada en liten stund i dag o hon verkligen älskade det för det mildrade klådan för stunden .Sen har vi även lekt lite ,hon hjälpte även mig lite med tvätten ...Nu liggen hon helt utslagen i soffan o sussar mitt lilla hjärte troll.Mellan tjejen sitter o gör läxan i köket ,då var jag bara tvungen att fota henne i smyg .Visst har hon en skön style .Detta är hennes sätt att fokusera Goa unge säger jag bara .Gottnatt allehopa där ute .

Pluggar för fullt ....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards