vonkydonky

Direktlänk till inlägg 7 november 2015

Tjenixen !!!Ett tag sedan jag kikade in haha...

Av veronika wall - 7 november 2015 13:41

Då vart det löööördag ,gud så skönt .Ibland känner man att ledighet är behövligt från jobbet ibland .Har iförsig inte jobbat så mycket denna vecka eftersom jag haft en del tider för läkarebesök till Fanny lilltjen.Sen vart jag själv kass i tvådagar pga min nya medecin jag börjat på för min Adhd .Är just nu i insättnings fasen o den är rätt så jobbig då man kan få en del luriga biverkningar eftersom man ännu inte står på rätt dos .Min nya medecin heter Attentin som då ska göra mig lite mer lungnare o avslappnad så att jag blir mer fokuserad i vardagen .Har innan gått på ritalin o Elvanse som gav mig rätt jobbiga biverkningar som kraftiga ångest attacker plus lite hjärt påverkan mm Hoppas verkligen på att denna jag börjat med ska funka bättre .Det e lite för tidigt att säga nåt än ,men än så länge känns det okej .Nog om mig o mina problem hehe .Kolla in lillstumpan när hon har ätit godis helt blå om tunganhaha Min lilla sötnöt .Annars rullar väl det mesta på o lasterna mina har jag lämnat bakom mig nu o hoppas att det förblir så ett tag framöver .Vad jag menar med mina laster är mitt vin drickande som vart på väg att bli skadligt för mig .Men det var ett sätt för mig att varva ner o må bra.Kallas själv medecinering.Men nu ser jag fram emot ett lite lättare liv med min nya medecin .Hoppas på det bästa .För alkoholen är ett jävla rävgift o den vill jag alldrig gå tillbaka till igen .Nu ska jag se framåt o försöka njuta lite utav livet o vad det nu ger .Puss på er ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika wall - 26 september 2022 19:47

Vilken magisk morgon det var Bilderna jag tog säger allt? Magiskt ...

Av veronika wall - 24 januari 2022 21:32


Varför är det så himla svårt att ta sig ur en djupdykning.Har mått skit ett bra tag nu med panikångest o fobi rädslor o nu även på väg in i kraftig depression .Vill bara hitta tillbaka till mig själv igen .Jag är så trött på att kämpa varje dag för a...

Av veronika wall - 21 oktober 2021 20:37


Oj det var inte igår Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck här inne på bloggen min . Har helt enkelt inte haft lust att blogga .Är just nu inne i en jobbig period både psykiskt o fysisk Men jag ska nog fan reda ut detta med . ...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:55

Stack iväg på fm till Skurups utomhus bad Barnen o gubben plaskade lite .Efter detta tog vi oss ner till havet käkade lunch på en restaurang efter det avslutade vi nere i smyge med en god glass o gick en runda bland båtar konst o grönska En härlig da...

Av veronika wall - 20 juni 2021 18:44

Igår lördag em drog jag och tjejerna iväg till stranden badade lite sedan tog vi lite glass paus? ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards