vonkydonky

Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av veronika wall - 1 augusti 2015 11:05

Hej o hå Då vart det Lördag ......Har inte riktigt bestämt mig om jag ska dra i väg till gislövs marknad .Har bara hälften av barnen hemma ,kan ju vara rätt mysigt att strösa runt där en liten stund .Vi får väl se vad jag bestämmer mig för .Jag har sådan beslutsångest ibland när jag får för mig att göra saker hahaha.Det är väl ett av mina störiga handikapp i vardagen .Man bestämmer sig för en hel del saker sen blir det liksom bara blackout ...Jag har börjat en ny utredning ang min Adhd bla ....Dom misstänker även att jag har borderliner Vilken kombo alltså... tro fan att man e som man e hahaha. Men visst. En dag blir alldrig sig lik .Alla dagar e väldigt olika när det gäller både måeende humör osv .Ibland blir man överspedad nästa dag e man helt jävla off ja listan kan bli lång .Men men sån e jag o det är tyvärr inget jag kan ändra på .Alla har vi våra brister....Tjo frejs på er så länge ...nu får jag fan lägga manken till så att jag ivarjefall får något gjort....                                                       

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards