vonkydonky

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av veronika wall - 13 augusti 2015 20:24

Tja ...Eller vad fan man nu ska säga .Idag har fan min dag varit helt jävla fuckt up haha.     Imorse flöt allt på som vanligt på jobbet ,men framåt middagstid då fuckade allt till sig .Jag verkligen blir helt jävla off o får inte rätt på snurret i huvudet .Kaos är väl det rätta ordet ,o det kan få mig att bli frustrerad till max alltså .Vet ifan vad som händer när det blir så ,det bara kommer så där som ett brev på posten .Jag lyckades trots all göra lite nytta  på jobbet,men enligt vissa gjorde jag   mycket nytta   .Nu ikväll har jag försökt slappna av o försöka komma ner i varv men hela min kropp är som ett spänt gummiband då jag har fått ha full fokus för att försöka överleva dagen så normalt som möjligt .Men vad fan e normalt när väl snurret sätter in.Jaja nog om mina damp anfall som jag då kallar det .....  .Middagen när vi alla kom hem bestod utav hemma gjorda champinjon crepes med en god sallad o vinigrett eller hur fan man skriver   .Oj läste igenom detta o inså att jävlar vad många svordommar som hamnade mellan raderna hahahah  Sorry men det bara kommer i  farten ..Nä nu ska jag försöka kolla lite på Tv.....Puss &  Kram på er ....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards