vonkydonky

Alla inlägg den 6 april 2013

Av veronika wall - 6 april 2013 19:48

Idag vaknade jag 7 gick upp , fick för mig att åka in till Malmö o stå på loppis sälja massa loppor .Det var absolut sämsta stället jag varit på .Dåligt med folk för att vara en loppis mitt i stan o att lokalen var på 1400kvm .Det gick riktigt dålig .gjorde några 100 lappar thats it ....Haha turligt nog följde sonen med så man hade någon att pladdra med .Stod där mellan 10-16 .Sen var det bara att packa bilen o ge sig hemåt .När jag väl kommer hem var det middag hungrig som fan var jag plus att jag hade skit ont i huvudet o kände mig skit kass .Nu ligger jag här i soffan med världens influensa värk i alla leder nyser 100 gånger stopp i näsa känner mig totalt orkeslös .Ja detta har varit min lördag .puss

Av veronika wall - 6 april 2013 19:48

Idag vaknade jag 7 gick upp , fick för mig att åka in till Malmö o stå på loppis sälja massa loppor .Det var absolut sämsta stället jag varit på .Dåligt med folk för att vara en loppis mitt i stan o att lokalen var på 1400kvm .Det gick riktigt dålig .gjorde några 100 lappar thats it ....Haha turligt nog följde sonen med så man hade någon att pladdra med .Stod där mellan 10-16 .Sen var det bara att packa bilen o ge sig hemåt .När jag väl kommer hem var det middag hungrig som fan var jag plus att jag hade skit ont i huvudet o kände mig skit kass .Nu ligger jag här i soffan med världens influensa värk i alla leder nyser 100 gånger stopp i näsa känner mig totalt orkeslös .Ja detta har varit min lördag .puss

Av veronika wall - 6 april 2013 19:48

Idag vaknade jag 7 gick upp , fick för mig att åka in till Malmö o stå på loppis sälja massa loppor .Det var absolut sämsta stället jag varit på .Dåligt med folk för att vara en loppis mitt i stan o att lokalen var på 1400kvm .Det gick riktigt dålig .gjorde några 100 lappar thats it ....Haha turligt nog följde sonen med så man hade någon att pladdra med .Stod där mellan 10-16 .Sen var det bara att packa bilen o ge sig hemåt .När jag väl kommer hem var det middag hungrig som fan var jag plus att jag hade skit ont i huvudet o kände mig skit kass .Nu ligger jag här i soffan med världens influensa värk i alla leder nyser 100 gånger stopp i näsa känner mig totalt orkeslös .Ja detta har varit min lördag .puss

Av veronika wall - 6 april 2013 19:48

Idag vaknade jag 7 gick upp , fick för mig att åka in till Malmö o stå på loppis sälja massa loppor .Det var absolut sämsta stället jag varit på .Dåligt med folk för att vara en loppis mitt i stan o att lokalen var på 1400kvm .Det gick riktigt dålig .gjorde några 100 lappar thats it ....Haha turligt nog följde sonen med så man hade någon att pladdra med .Stod där mellan 10-16 .Sen var det bara att packa bilen o ge sig hemåt .När jag väl kommer hem var det middag hungrig som fan var jag plus att jag hade skit ont i huvudet o kände mig skit kass .Nu ligger jag här i soffan med världens influensa värk i alla leder nyser 100 gånger stopp i näsa känner mig totalt orkeslös .Ja detta har varit min lördag .puss

Av veronika wall - 6 april 2013 19:48

Idag vaknade jag 7 gick upp , fick för mig att åka in till Malmö o stå på loppis sälja massa loppor .Det var absolut sämsta stället jag varit på .Dåligt med folk för att vara en loppis mitt i stan o att lokalen var på 1400kvm .Det gick riktigt dålig .gjorde några 100 lappar thats it ....Haha turligt nog följde sonen med så man hade någon att pladdra med .Stod där mellan 10-16 .Sen var det bara att packa bilen o ge sig hemåt .När jag väl kommer hem var det middag hungrig som fan var jag plus att jag hade skit ont i huvudet o kände mig skit kass .Nu ligger jag här i soffan med världens influensa värk i alla leder nyser 100 gånger stopp i näsa känner mig totalt orkeslös .Ja detta har varit min lördag .puss

Av veronika wall - 6 april 2013 19:38

Idag vaknade jag 7 gick upp , fick för mig att åka in till Malmö o stå på loppis sälja massa loppor .Det var absolut sämsta stället jag varit på .Dåligt med folk för att vara en loppis mitt i stan o att lokalen var på 1400kvm .Det gick riktigt dålig .gjorde några 100 lappar thats it ....Haha turligt nog följde sonen med så man hade någon att pladdra med .Stod där mellan 10-16 .Sen var det bara att packa bilen o ge sig hemåt .När jag väl kommer hem var det middag hungrig som fan var jag plus att jag hade skit ont i huvudet o kände mig skit kass .Nu ligger jag här i soffan med världens influensa värk i alla leder nyser 100 gånger stopp i näsa känner mig totalt orkeslös .Ja detta har varit min lördag .puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards