vonkydonky

Alla inlägg den 9 april 2013

Av veronika wall - 9 april 2013 16:53

Intervjun gick kanon idag ,jag får ett par vik nu under sommaren typ hela juni juli o augusti ,som ekonomibiträde inom malmökommun i ett produktionskök o restaurang .Han trodde även att det blir mer jobb därefter som Tim vikarie så länge framöver ,jag är bara så glad att få in en fot inom kommunen för då är det lättare att få jobb längre fram .Till hösten funderar jag även på att gå en yrkes utbildning inom kran eller svets vi får väl se hur det blir med den saken .En sak i taget nu har jag lärt mig .Jag är glad ivarjefall det är huvudsaken .

Av veronika wall - 9 april 2013 14:04

Snart dags att ge mig av .Mot Limhamn:-):-):-) håll nu tummarna ....Mitt liv är verkligen en utmaning just nu o ja jag börjar faktiskt acceptera den människa jag är .Jag är nog inte så dum som jag alltid trott hahaha Ta mig för den jag är.Jag har faktiskt begåvning fast jag kanske använt den på fel sätt i alla mina år .Men nu jävlar ska det bli ändring ...puss på er o håll i er för nu jävlar ......

Av veronika wall - 9 april 2013 12:17

Idag har jag känt mig så himla splittrad,vet inte riktigt varför .Har så himla mycket som i bland bubblar över o som jag inte riktigt kan sätta fingret på men men det kommer väl med tiden hoppas jag .Håller på att jobba mycket med mig själv o mitt Inre ,det lär ju bli en lång resa skulle jag tro .Jaja nog om det nu snart ska jag på min arbetsintervju det ska bli sååå spännande ,jag tror även att det ska gå bra magkänslan min säger det ivarjefall vi får väl se .Annars har väl dagen varit bra än så länge .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards