vonkydonky

Alla inlägg den 18 april 2013

Av veronika wall - 18 april 2013 21:57

John Blund är på väg att ta med mig till drömmarnas land.Dags för mig att säga nattinatti .Min dag har varit helt underbar .Fredag imorgon ännu en dag att se fram emot .sov gott

Av veronika wall - 18 april 2013 16:34

Hem kommen från en trevlig tripp i södra sandby ,Tiden bara rann i från en , men men sånt e livet .Har man inte träffats på 5 år så har man ju en del att prata om haha.En go tjej ivarjefall vi har känt varann sen vi var små spillevinker .Tyvärr har jag varit så himla dålig på att hålla kontakten med vänner därmed tappar man kontakten .Men ja det får fannemaj bli ändring på det nu .Kuckelua hemma kan man ju göra när man blir gammal ,måste fan börja leva o bli social igen .Vädret blev ju bra med som jag trodde gutt våren verkar vara här nu för att stanna så det är väl bara att lägga undan vinterkläderna i garderoben o fram med kortbyxorna ;-)Har faktisk mått riktigt bra idag förutom lite speedad av Medecinen ,förhoppningsvis lägger det väl sig inom nån dag .Nä nu får jag ge litta tid åt lillfisen .Kikar in lite senare ..Truddeluutt ha det gutt .

Av veronika wall - 18 april 2013 07:05

Uppstigen o vaket ,gutt ser lite grådaskigt ut ute men det blir nog fint idag ska ni se .Känner mig rätt utvilad .Nu ska jag snart ta en god kopp kaffe o bara njuta .lillfisen vaknar väl snart o då är det full rulle .Idag tänkte jag köra en runda till södra sandby träffa en underbar vän till mig som jag träffade sist för fem år,det ser jag verkligen fram emot vi har känt varann sedan barnsben .puss o kram tittar in under dagen .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards