vonkydonky

Alla inlägg under maj 2013

Av veronika wall - 16 maj 2013 17:51

Var på vårdcentralen o gjorde EKG det visar T-förändringar men hjärtats rytm är bra men jag har oregelbundna slag ,ja inte fan vet jag men hon såg allvarligt på det ,hon ville helst att jag skulle ta mig till akuten men vad fan det pallar inte jag haha .Hon var nästan helt säker på att det är medecinen jag går på som ställt till det så nu fick jag en remiss o ska omedelbart gå till läkare i morgon som håller i min medicinering o se hur vi ska gå tillväga .Hon sa även till mig att jag måste åka in akut om det eskalerar vilken det har gjort sedan igår så vi får väl se om jag klarar mig igenom kvällen o natten hihi .Än så länge står jag väl ut men det är obehagligt ,jag pallar fan inte åka till akuten .Har liksom annat o pyssla med :-) puss på er

Av veronika wall - 16 maj 2013 17:51

Var på vårdcentralen o gjorde EKG det visar T-förändringar men hjärtats rytm är bra men jag har oregelbundna slag ,ja inte fan vet jag men hon såg allvarligt på det ,hon ville helst att jag skulle ta mig till akuten men vad fan det pallar inte jag haha .Hon var nästan helt säker på att det är medecinen jag går på som ställt till det så nu fick jag en remiss o ska omedelbart gå till läkare i morgon som håller i min medicinering o se hur vi ska gå tillväga .Hon sa även till mig att jag måste åka in akut om det eskalerar vilken det har gjort sedan igår så vi får väl se om jag klarar mig igenom kvällen o natten hihi .Än så länge står jag väl ut men det är obehagligt ,jag pallar fan inte åka till akuten .Har liksom annat o pyssla med :-) puss på er

Av veronika wall - 16 maj 2013 15:44

Sedan igår har jag haft ett väldigt obehag i hjärtat ett väldigt obehagligt tryck o känt mig helt yr o trött precis som jag har gått på värdens mest ansträngande pass haha .Även känt mig onormalt varm o samtidig väldigt frusen .Det är som jag till och med känner när blodet rusar i ådrorna .En väldigt skum känsla alltså hjärtklappning har jag känt litta då o då men det brukar gå över .Detta har liksom bara fortsatt känns nästan som hjärtat rusar i väg o sen bara stanar o kickar igång igen jävligt läskigt faktiskt haha.Jag har sovit typ hela dagen o är fortfarande sjukt trött haha .Nä nu ska jag åka o göra EKG dom ville visst att jag kom fortast möjligt .Vi får väl se vad dom säger:-) Vi kanske höres ikväll hej o hå

Av veronika wall - 16 maj 2013 09:50

Morgonen har rullat på ,lillfisen är på dagis o jag sitter nu med en kopp kaffe o bara är :-) Visst e det härligt ,men det är liksom inte jag haha .Vi får väl se om jag kan lära mig acceptera mitt nya lugna o harmoniska liv jag känner nu med medecinen det handlar väl om att vänja sig .Inatt fick jag ovit hela natten ,lillstumpan hade ingen växtvärk inatt .Tror jag ska dra ut o sola litta o se om man få lite färg :-)

Av veronika wall - 15 maj 2013 20:06

Har haft en underbart mysig dag idag .Blev hembjuden till en godvän på frukost fika.Det snackades o skrattades hen hel del .Hon är en himla go tjej med massor av energi precis som jag :-)Jag körde väl him vid strax över två ,handlade litt o sen hem plocka undan litta här o där o helt plötsligt var det dags att hämta lillstumpan .Sen lunkade honom jag himmåt o sen är där en lite minneslucka o sen var det fullt hus haha .Denna dagen har helt enkel rullat på o varit kanon .Det blev kanske litta förvirrat inlägg men jag är rätt trött .Lillan har varit vaken 3 nätter i rad pga växtvärk .Så på tre dagar har jag typ sovit 6-7 timmar sammanlagt ,men vad fan det vänder väl snart .Jag får väl min skönhetssömn när jag minst anar haha . Ni får ha en trevlig kväll själv ska jag försöka lägga mig tidigt om jag kan villsäga .Puss

Av veronika wall - 14 maj 2013 18:12

På väg hem med lillstumpan från dagis stöter vi på en kelsjuk katt ,Fanny lös upp som en sol ....Sen gick katten o Fanny ville ju så klart efter hahaha

Av veronika wall - 14 maj 2013 13:58

Ännu en underbar dag ,med en underbar känsla som är svår att beskriva :-) Har varit på min mindfulness kurs ,stavar säkert fel men det bjuder jag på hahaha.Det var faktiskt riktigt roligt idag .Efter det rusa jag inom citygross o handla till middagen ikväll Det får bli ugnsbakad falukorv potatis o kaffegrädde .Sen him plocka undan litt o nu sitter jag o lyssnar på music ska snart träna litt hade jag tänkt mig .Slänger även in ett citat som kan vara värt att tänka på puuuuuuuuuuuuuuuuuuus :-)-:)-----Lev livet för fan
innan livet lever fan med dig Haha jag hittade lite gamla bilder på mig när jag var typ 23/24 år då var jag med en kort period i en modellargentur .Kul ibland att blicka tillbaka ...jag ser så oskyldig ut på bilderna tycker jag haha

Av veronika wall - 13 maj 2013 21:23

Sitter här i soffan o bara njuter av livet :-) Idag har jag tränat en hel del ,var även ute o solade 1 timme innan soln valde att gå i moln.Fick faktiskt litta färg haha .kollade precis på Morgan o Ola-Conny ,vilka härliga grabbar alltså .Dom bjuder verkligen på sig själv :-) haha Nu väntar jag bara på 112 Aina ett jäkligt bra humorprogram må jag säga .Tänk om vi hade haft sådana poliser alltså ,hur fan hade det sett ut hahaha .Hoppas alla andra haft en fin dag för det har ivarjefall jag haft :-) puss på era nosar o sov gott .Ses imorgon .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards