vonkydonky

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av veronika wall - 5 juni 2013 18:27

Haha jag var bara tvungen alltså hahaha .

Av veronika wall - 5 juni 2013 14:36

På väg hem från oxie fullt ös på stereon o litta sjuka bilder ....:-) varför inte hahaha har alltid lika jul på mina turnéer :-) tack Maria för en trevlig fika o babbelstund .Det får vi göra oftare hihi puss allesammans där ute ta vara på er tid ni har i livet varför slösa det på att må dåligt :-)

Av veronika wall - 5 juni 2013 06:52

Härliga morgon :-) varje morgon vaknar jag av kråk jävlarnas ungar som gapar efter mat haha dom har dom lyckat bygga ett bo nånstans utanför sovrummets fönster där är ett jävla liv varje morgon haha ett himla skrikande o kråkmamma låter ju som hon satt nåt ihalsen hahaha.Sitter nu o hinkar i mig ett god kopp kaffe o bara njuter av livet .Har inget planerat idag heller merän att jag kanske tänkte sola litt .Bara hoppas på att min pigmentfläckar inte förökar sig för mycket bara .Man märker nu att lillstumpan börjar närma sig två :-) tror bestämt att hon redan börjat komma in i trotsålder :-)nu har man bara typ ett antal helvetesår framför sig hahaha men men ungar är bara så himla Goa .Jag vill passa på att önska alla underbara människor där ute en underbar onsdag ....puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards