vonkydonky

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av veronika wall - 10 juni 2013 18:46

Men men det bjuder jag på lite iq badboll är jag nog fan lite hahaha .Men om man läser mellan raderna så förstår man nog vad jag menar mohahaha .Eller så kan man ju alltid skylla på teknikens värd att knapparna gör lite som dom själv vill

Av veronika wall - 10 juni 2013 17:34

Röntgen o Maud (middag) haha ,det fick bli risotto :-) lätt o snabbt att smälla ihopa .Sen jag solade i lödags ett par timmar har jag känt mig helt borta haha säkert en släng av solsting :-) jag har även varit ledig från jobbet nu ett par dagar ,saknar det som fan blir så jädrans rastlös att bara gå himma o strösa :-) Men snart ska jag på jobbet igen o sen jobbar jag hela sommaren .Gutt :-) Lillfisen ja vad ska man säga om henne haha hon är en riktig virvelvind som spritter alla saker överallt :-) jag får snart damp alltså haha dom andra är väl typ likadana jag funderar på att göra upp schema för dom större barnen så även dom kan hjälpa till i hemmet dom är så himla bortskämda ibland hehe men jag har mig själv att skylla där :-) man är för snäll :-) Det värsta jag vet är att ha rörigt runt mig det räcker att det är rörigt i själen min hihi .Då är skolavslutningen för barnen på fredag ,håll nu tummarna att vädret blir fint så att dom kan ha det ute .Jävla vad jag skriver på haha nä nu får det räcka ,tittar in litta senare skulle jag tro ha det gött o njut av kvällen .tjofrejs

Av veronika wall - 10 juni 2013 12:07

MR rönken är typ magnetrönken eller hur fan man nu stavar rönken haha jag i ett nötskal jag kan ju skylla på min dysloksi haha även det kan jag inte stava till skitsamma ni fattar vad jag menar ändå hahaha .Bajs jobbig var den man skulle ligga stilla i en tunnel i tjugo min drygt som fan o en jävla massa oljud gav den ifrån sig typ knackande o sprakande tjutande o ja störiga ljud villsäga ,men men jag överlevde det .Fick lite panik efter en stund men jag lyckade övervinna det haha ..nu väl himma sitter jag här o funderar på om jag våga ge mig på att sola igen :-/ hmmmm jag brände ju mig litt i lördags men jag har ju inte ont så det borde inte vara någon fara tycker jag :-) Det ända negativa med solandet är att jag får en himla massa pigmentförändringar i ansiktet men men vem bryr sig inte jag ivarjefall haha Nä botten upp på kaffe mitt o ut o sola tjohoooooo .P uss på er mina underbara bloggläsare vem ni nu än är .

Av veronika wall - 10 juni 2013 06:22

Då ska man infinna sig på sjukhuset klockan tio o göra en MR rönken,jag som inte alls gillar trånga utrymmen :-/ ska ligga en stund i en tunnel där det som tur är e öppet på på da ändarna o dom har visst även belysning där men jag ser inte fram emot det hehe jag ska röka min halsrygg för att kolla hur illa mitt diskbrock egentligen är ,jag har liksom haft stora problem med det i några månader nu .Dom ska vist även spruta in en kontrast i venerna som gör att det känns som man kissar på sig o blir kall i kroppen ,det har jag gjort en gång innan o det är jätte obehagligt men men det kommer säkert gå bra ändå .sen får man hålla tummarna att diskbrocket inte är så illa så man inte behöver gå igenom nån jävla peration för det vill jag absolut inte göra Då lever jag fan hellre med smärtan .Ja det är vad jag ska göra denna morgonen hihi Nu sitter jag ivarjefall med en god kopp kaffe o bara är hihi .Det ser ut som det blir en ännu solig sommar dag skönt .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards