vonkydonky

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av veronika wall - 11 juni 2013 19:53

Ja då var kvällen här :-) skönt i morgon är det onsdag då ska jag o gubben på iup tillsammans med Nelly i skolan ,ska bli spännande men det kommer gå bra ,det vet jag hon är en redig tösabit :-)Annars har väl kvällen flytit på i sin vanliga takt middag osv Nelly fick gå till tandläkaren idag för att dra ut en tand som har bråkat länge nog nu så det var väl dags hihi nu slipper hon ha ont ivarjefall allt gick finfint ,hon fixade det galant :-) Fick samtal av min underbara chef om att jag ska jobba nu på torsdag hela dan plus hela helgen känns riktigt najs alltså ,har verkligen saknat jobbet blir så himla rastlös himma alltså haha Nu bakar jag Banankaka till töserna eftersom dom ska på utflykt med skolan o då fick dom ha med sig litta godsaker med sig utöver det skolan bjuder på .Ja det var nog fan det hela hittills hihi godkväll på er allesammans för det ska jag ha .

Av veronika wall - 11 juni 2013 15:29

Fick mitt svar i dag på cellprovet jag tog för ett tag sedan :-/Det stod att där fanns förändringar som måste kontrolleras/opereras ytterligare dom ville även påpeka att det ännu inte rör sig om farliga förändringar men att jag måste gå på fortsatta kontroller Vad fan menas med det? Snacka om att jag blev nojig nu alltså :-/ Jaja man får väl passa på att njuta av livet så länge man kan hehe o hoppas på att det inte leder till något allvarligt .Det var kanske bra att jag för engångsbskull gick på denna kallelse /kontroll.Vi får väl se vad som händer o sker har ju fått en kallelse nu för fortsatt utredning grrrrr .Puss på er o var rädda om er :-)

Av veronika wall - 11 juni 2013 13:05

Jag har suttit nu ett tag o trixat på bloggen men jag får fan inte det som jag vill ha det Men hoppas den duger ivarjefall haha ,Kommentera görna vad ni tycker med färgerna Jag gillar ju blott men vill ha lite andra blå nyanser men det kommer väl inom sin tid .Har även legat o solat i två timmar Gutt Ha det så länge vet ja         Hahhaha                                               

Av veronika wall - 11 juni 2013 08:31

Ännu en underbart härligt solig varm dag ,så vädret går ej att gnälla på :-).Snart dags att knata i väg med lillfisen till dagis så hon kan få leka med sina kompisar :-) själv har jag en dag där ingenting är inplanerat o sådana dagar ogillas av mig hihi jag vill typ ha o göra hela tiden hehe .Annars lunkar mitt liv väl på som vanligt mår helt okej ,varken bra eller dåligt ,vill bara få bukt med min rastlöshet o utråkighet haha .önskar alla en fin dag för det ska minsann jag ha mohahaha

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards