vonkydonky

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av veronika wall - 29 juni 2013 22:15

Gjorde en räkmacka o en brie macka orkade tyvärr bara räkmackan hahaha

Av veronika wall - 29 juni 2013 21:34

Mohahahaha Nu GODIS Tajm :-)

Av veronika wall - 29 juni 2013 20:39

Nu jävlar ska här njutas av nygräddade bullar :-)

Av veronika wall - 29 juni 2013 20:03

Dagen idag har väl rullat på tycker jag :-) sovit gick o la mig för att vila en stund vid 12 vaknade typ vid 15.30 upp o iväg för att handla en hallmöbel hos en tjej i simremarken :-) sen him gjorde Goa mackor till middagen o barnen fick tackos eftersom dom var ju inte hemma igår då vi åt det .Nu bakar jag o stora tjejen min Nelly kanelsnäckor tillsammans o nu står dom på jäsning under tiden bakar Nelly ämnen chokladbollar hihi Ja dagen har helt enkelt varit bra .Lillfisen har blivit en riktig marodör haha kram till er alla Föresten kolla in mina paprika plantor dom har minsann blivit stora hahaha

Hallmöbeln

Nelly

Av veronika wall - 29 juni 2013 20:03

Dagen idag har väl rullat på tycker jag :-) sovit gick o la mig för att vila en stund vid 12 vaknade typ vid 15.30 upp o iväg för att handla en hallmöbel hos en tjej i simremarken :-) sen him gjorde Goa mackor till middagen o barnen fick tackos eftersom dom var ju inte hemma igår då vi åt det .Nu bakar jag o stora tjejen min Nelly kanelsnäckor tillsammans o nu står dom på jäsning under tiden bakar Nelly ämnen chokladbollar hihi Ja dagen har helt enkelt varit bra .Lillfisen har blivit en riktig marodör haha kram till er alla Föresten kolla in mina paprika plantor dom har minsann blivit stora hahaha

[Bild]

Hallmöbeln

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Nelly

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av veronika wall - 29 juni 2013 09:55

Ja då steg man upp vid 7-tiden ,pigg o vaken :-)Not hahaha .ätit frukost o sånt har man med gjort .Får väl se om jag pallar ta mig in till ekohallen i Malmö idag o skopunkten .Ha en fin lördag allesammans vet jag kramiz

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards