vonkydonky

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av veronika wall - 19 juni 2013 20:57

Haft ännu en kanon dag på jobb ,jag älskar när det är mycket att göra o det har vi haft nu några dagar eftersom det är massa förberedelser inför midsommar :-) Ska bara jobba imorgon. Med sen är jag ledig midsommar eftersom dagis är stängt .Sen går jag på det igen midsommar dag o då blir det koken o samma söndag ,härligt :-) Jag hoppas att dom är nöjda med mig ,men det tror jag .Vid sex tiden ungefär blev det värdens oväder himmeln öppnade sig o det brakade loss rejält o blixtrade som fan hela tiden ,mysigt hihi Och nu sitter jag i soffan med litta klet i ansiktet :-) gutt kanske ska punktera att kletet i ansikte är ju då en hemmagjord ansikts mask o inget annat mohahaha .Nä nu ska jag softa vidare lite till i soffan sen Nanna så mina batterier är nyladdade till arbetsdagen imorgon.puss o kram

Av veronika wall - 19 juni 2013 05:38

Godmorgon :-) jävlar vad tider rullar på då Onsdag idag ,visst e det gutt ja dagarna bara susar förbi mig .Min fucking ibs är i gång i gen där tarmarna svullnar o ömmar men men det är ju bara bita i det sura äpplet o se glad ut ändå haha o huvudvärk har jag gått med nu typ i tre dagar ,hoppas nu för fan att det vill släppa snart .Det är som jag brukar säga ....det finns ju faktiskt dom som har det värre så gnälla varför ska man göra det .Ska faktiskt bli riktigt skoj till midsommar eftersom vi ska få fint besök :-) Nu sket jag på detta måste fixa till mig om det nu går vill säga hihi så höres vi sedan bloggen lilla

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards