vonkydonky

Alla inlägg under april 2013

Av veronika wall - 3 april 2013 21:16

Fick ett riktigt trevligt samtal för nån timme sen .Jag är välkommen på arbetsintervju inom Malmö kommun nästa vecka ,snacka om att jag blev både glad o paff .Håll nu tummarna att jag är den som dom vill ha o behöver ....yippie

Av veronika wall - 3 april 2013 16:35

Idag börjar jag en nu omgång med min ritalin hoppas nu att jag ska få den effekt jag behöver denna gången men det tar ju sin lilla tid tålamod ,nåt jag har svårt för .Annars idag har det väl rulla på helt ok var en vända i Svedala för att ombesiktiga bilen men tyckte det var för mycket folk så jag sket i det tar det i trellehulla imorgon istället .Hämtade lillfisen på dagis vid 14 hon gick hela vägen hem o körde sin vagn så klar med haha kommer en bil längre ner .Sen kom dom andra två tjejerna hem lite tidigare från fritids för dom skulle till tandläkare kl 15 ,fort o enkelt for vi iväg dit den ena rönkade tänderna o fick visa hur hon borstade sina tänder den andra hade typ en vanlig rutinkontroll allt så okej ut ,skönt var väl det .Nu har jag även lagat mat korvsrroganoff med ris mmmm,Nu väntar vi bara på att dom andra två huliganerna ska komma hem så vi kan få i oss litta föda .Sen blir väl kvällen lugn som vanligt skulle jag tro:-)ha en trevlig kväll allesammans o var rädd om er o era nära o kära Puuuuuuus .

Av veronika wall - 2 april 2013 19:05

Gick upp kl 7 gjorde mig i ordning väckte Fanny lillstumpan gav henne frukost iväg o lämna henne på dagis sen gav jag mig iväg till Trelleborg för att lämna bilen på verkstad .Gick i rask takt mot psyk för att delta i kursen ang adhd kom typ så där en 20min försent .Var klar där typ vid 11.30 gick inom en loppis för att skika runt lite .Sen begav jag mig till vattentornets café ,beställde en latte gick ut o satte mig i solen o avnjöt den .klockan blev typ sådär lite över ett o tänkte att jag kunde så smått börja gå mot verkstaden sär bilen var o invänta på att dom skulle ringa o säga att den är klar men så blev inte fallet .Klockan gick jag blev tvungen att ringa dagis säga att jag blir sen ,sen gick jag in på verkstaden o kollade läget då hade dom precis börjat med den o då var klockan alltså halv 3 o jag lämnade den 09.15 o dom sa att det skulle ta 3 timmar typ .Fick besked om att jag kunde komma tillbaka typ vid halv fem o sagt som gjort så gick jag typ i 20 minuter till bussen väntade 5 min på den åkte hem för att hämta hem lillan från dagis sen hem o kolla när bussen går till Trelle 1 min hade jag visst på mig att ta mig till bussen men tur hade jag bussen var sen så jag hann med den .Jag o lillan var typ i trellehulla efter lite strul paniken steg för mig på bussen eftersom jag hatar buss men men jag överlevde haha gick typ i 10 minuter för att komma till verkstaden då när jag väl är framme så rullar dom ut den precis färdig .Gjorde rätt för mig satte in Fanny i väg till Willys handla lite nödvändiga saker sen hem puh säger jag vilken jääävla dag alltså Låter kanske inte så jobbig om man läser vad jag skrivit men i verkligheten var den pissjobbig Ligger just nu helt utslagen o frusen på golvet med en jävla värk i mitt diskbrock .Thats life .

Av veronika wall - 2 april 2013 12:50

Lämnat lillstumpan på dagis -check Kört till Trelleborg lämnat bilen på verkstad-check Varit på adhd kursen -check Sitter på ett café ute o dricker en latte i solen - check Väntar på att verkstad ska ringa så jag kan gå o hämta bilen o bli några tusenlappar fattigare .Än så länge har det flytit på tycker jag .

Av veronika wall - 1 april 2013 20:31

Idag har väl varit en sådan där helt vanlig dag . Upp göra kaffe roa barn vara förälder o dyligt . Var även ute en stund med lillanuttan .Imorgon blir en tuff dag , upp dagis med lillan göra mig i ordning lämna bilen på verkstad iväg på adhd kursen hämta bilen handla hem hämta lillfisen o ja jag har säkert glöm nåt men vad fan

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards