vonkydonky

Alla inlägg under april 2013

Av veronika wall - 24 april 2013 18:30

Var på åter besök ang medecin inställningen Nu ska man gå på 90mg Ritalin om dagen o se hur det blir ,Spännande värre .Jag tog även upp det här med mina diffar o humörpendlingarna Hon sa att ja det är väl ingen omöjlighet att du är pipolär också men nu tar vi en sak i sänder nu ska vi först se till att få rätt på inställningen utav Medecinen mot din adhd så tar vi det andra sen ;-) Tålamod vad fan är det hahaha . Det är nåt jag alldrig haft men men det är ju bara att bita i det sura äpplet o se glad ut .... Just nu känner jag mig rätt fuckt upp .... Men lika glad är jag för det:-) känner mig darrig o litta upprymd tillsammans med hjärtklappning :-/illamåeendet kunde jag gärna varit utan....puh men förhoppningsvis släpper det väl snart .Önskar alla en fin kväll Slänger nog in ett inlägg ikväll

Av veronika wall - 24 april 2013 18:23

Var på åter besök ang medecin inställningen Nu ska man gå på 90mg Ritalin om dagen o se hur det blir ,Spännande värre .Jag tog även upp det här med mina diffar o humörpendlingarna Hon sa att ja det är väl ingen omöjlighet att du är pipolär också men nu tar vi en sak i sänder nu ska vi först se till att få rätt på inställningen utav Medecinen mot din adhd så tar vi det andra sen ;-) Tålamod vad fan är det hahaha . Det är nåt jag alldrig haft men men det är ju bara att bita i det sura äpplet o se glad ut .... Just nu känner jag mig rätt fuckt upp .... Men lika glad är jag för det:-) känner mig darrig o litta upprymd tillsammans med hjärtklappning :-/illamåeendet kunde jag gärna varit utan....puh men förhoppningsvis släpper det väl snart .Önskar alla en fin kväll Slänger nog in ett inlägg ikväll

Av veronika wall - 24 april 2013 12:42

Ja vad ska man säga , Jag hoppades på mer rött men men rött är det men hmm hade velat ha det mer rött ....Men det är väl inte alltid det blir som det lovad på förpackningarna hahah Detta kan jag överleva :-) tror jag ...Men det är nog ändå rätt lik färgen på bilen som förpackningen har .Eller vad säger ni .....

Av veronika wall - 24 april 2013 11:47

Tog saken i akt ,färgar håret rött o då menar jag verkligen rött .Varför inte prova ;-) man kan ju inte meränn ångra sig hahaha .Vi får väl se vad resultatet blir ,det finns ju alltid kepsar ;-) .Jag har alldrig varit rädd för att testa vansinniga saker rätt kul faktiskt :-)men sen om resultatet bli fuck up det är ju en annan sak ,men men sån e jag .Det sägs ju att rödhåriga är mer vilda i sängen ;-) eller ?mohaaaaa

Av veronika wall - 24 april 2013 08:42

Tycker folk ska sluta dömma ,alla är vi olika på unika sätt .Folk som dömmer andra o inte sig själv är oftast svaga människor .Se på era egna brister o inte andras .Jag är den människa jag är acceptera det eller försvinn ur mitt liv ,för ni passar inte in i det .Jag är en överlevare o har alltid varit det därför anser jag att jag är stark .Jag vågar säga vad jag tycker o tänker men vissa verkar inte acceptera det men vet ni vad det skiter jag helhjärtat i hahaha Känns som denna dagen blir en bra dag .Önskar alla andra detsamma .....

Av veronika wall - 24 april 2013 05:31

Ja .....då steg man upp med tuppen idag ,gott:-) natten har varit lite knakig ,vaknat ett antal gånger så utvilad är man väl inte direkt men vad fan det är inte lönt att gnälla .Man kan ju inte sova som en prinsessa alltid hahaha.Ikväll kanske jag drar o kollar på kosläpp ,det var så himla kul förra året .Korna blir helt spralliga när som släpps ut på sitt bete hahaha .Ja fi får väl se hur det bli med den saken.Ska till sköterskan idag tänker ta upp det här med bipolär o se vad hon säger ,det är fan inte lätt att hantera dagarna när dom pendlar så i i humör o tankar osv.Nä nu är det kaffe som gäller skål .

Av veronika wall - 23 april 2013 18:34

Körde ett spinning pass Shit säger jag det bara snurrar i huvudet alltså ,jag har fan ingen kondis hahaha men det ska fan bli ändring på det nu :/-)hade jag tänkt.Svetten bara lackar av mig fy fan vad jobbig att behöva anstränga sig .Ligger nu i soffan försöker få ner pulsen .Känns ju fan som man ska dööö .Nu jävlar ska jag träna o få upp flåset hahaha .Fick även mycket beröm för den Goa middagen den uppskattades :-)

Av veronika wall - 23 april 2013 15:27

Dagen har fan gått i 110 idag alltså .Ett jävla pendlande i mitt liv alltså från dag till dag .Jag var i förmiddags på min minfulnes kurs eller vad fan den nu heter haha ,sen handlade jag middag storstädat tvättat jag o litta till som jag redan förträngt :-) Tog min andra ritalin pilla 1 timme för tidig men men det gjorde varken från eller till haha men men sånt händer .Jag fick beskedet att jag börjar mitt jobb 1 juni fan vad gutt det ska bli alltså så jag kan lägga all min energi på nått meningsfullt haha .Jag behöver verkligen känna att jag presterar nåt :-) Hmm ja vad fan nu är det redan dags att hämta lillstumpan på dagis sen blir det till att laga käk idag ska jag fannemaj göra inlindad bacon limpa o kokt potatis o gräddsås Vi får väl se om jag lyckas trycka i mig lite mat ivarjefall hahaha. Blir så lack för att jag börjar rasa i vikt igen :-( inget bra men vad fan jag är inte hungrig på dagarna tyvärr så vad fan ska man göra ....vägde som minst innan 45 gick upp till 52 väger typ nu 50,7 Jaja det blir nog fan bra haha Så länge jag inte mår dåligt av det så funkar det ju Puss min älskade bloggis .Ses sen ....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards