vonkydonky

Alla inlägg under april 2013

Av veronika wall - 16 april 2013 19:21

Vilket härligt väder vi fick idag o bättre får vi imorgon .ska höja doseringen på ritalinen imorgon det verkar gå på rätt håll denna gången ,med lite biverkningar kan man leva med .Idag har jag mått helt okej faktiskt.Hade en sjuhelvetes massa ungar o tonåringar på middag idag ,vilket liv här var men härligt .trevligt sällskap är alldrig fel .Var även ute med Fanny o henes systrar på lekplatsen nu på kvällskvisten helt underbart .Så jäkla najs väder .lägger in litta bilder ni kan avnjuta .Puss min älskade blogg :-)

Av veronika wall - 16 april 2013 07:56

Lite så där nyvaken o svårstartad idag ,pencellinen o kortisontabletterna börjar väl ge lite effekt känns det som bara magen som inte blir så glad för all medecin jag trycker i mig för tillfälligt men vad fan måste ju bli frisk o känna mig som människa hahaha .Ser ut till att bli en fin dag eller kanske inte,lite grådaskigt men optimist som jag är så kommer nog solen ska ni se .Vi börjar ivarjefall gå mot varmare tider .Har en del att fixa idag hoppas dagen nu flyter på som jag vill .Några av barnen har redan anlänt på fritids tonåringen sover som vanligt tills jag står med megafonen o hojtar skooooola ,skämt o side .Lillfisen o jag bara örlar runt som zombies .Ivarjefall kaffe har jag hinkat i mig .Gutt nä nu måste jag börja förbereda dagen fixa till mig försöka dölja mina små ålderstecken haha ha det najs så länge tjo frejs.

Av veronika wall - 15 april 2013 21:11

Ligger i soffan o softar framför tv :n gutt .Idag är mitt favoprogram 112 Aina det kallar jag humor .Imorgon får jag tyvärr hoppa adhd kursen eftersom jag har tid för Fanny på barnmedecin ang uppföljning .Sen ska jag till min sköterska ang min medicinering .Ja det var väl allés .Natti natti för sen jävlar ska jag sova o hoppas på en underbar tisdag

Av veronika wall - 15 april 2013 15:28

Jag vann på en tävling snacka om coolt ,min tråkiga dag blev genast bättre ,väntar nu spänt på att få den snarast i posten .Oftast tror man ju inte på det föränns man har vinsten i näven haha ,Berättar mer när vinsten dimper ner i brevlådan om den nu gör det villsäga .Annars har väl dagen varit seg som vanligt ,varit hos sjukgymnasten gjort litta övningar o så för att träna upp muskulaturen o i benet pga ett annat diskbrock jag fått innan .Sen blir det väl armen längrefram när det har gett med sig .Tyvärr har jag inte fått än den effekten jag vill ha av ritalinen men men skam den som ger sig .Ja vad mer kan man skriva om mer än att jag känner mig som ett bi bzzzzzzz .Alla dessa jävla piller man tar nu tar fan snart dö på en puh men hoppas nu pencellinen o kortisonpillerna hjälper mot denna jävla infektion jag har i lungorna .Sluta röka är det inte på tal om nu .hahaha Just nu är kaffe o cigg mitt liv Skämt o side litta annat med där imellan förståss hahaha Just nu känns det faktiskt som mitt liv vill nåt helt annat ...Vi får väl se vad som händer o sker tjofrejs på er var inte rädda för att kommentera vad jag skriver jag är varken rädd för kritik eller respons hahaha sån e jag ....ha det gutt

Av veronika wall - 15 april 2013 06:59

Måndag idag nya förutsättningar ,önskar verkligen att denna vecka ska bli bra .Hoppas nu att jag snart ska bli frisk från all skit .Vill verkligen få må bra alltså .Sjukgymnasten är det som gäller idag hoppas det går bra ivarjefall,tyvärr bråkar mitt diskbrock fortfande jätte mycket .Vill även tacka för era kommentarer .Ofta känner jag mig värdelös som människa pga många olika anledningar ,det är väl därför som mina dagar är som dom är .Jag måste försöka att vända det negativa till det positiva i ställer för därför ju livet så fan mycket lättare leva haha .Önskar alla en fin vecka

Av veronika wall - 14 april 2013 18:19

Ledsen att jag råkade klicka bort den

Av veronika wall - 14 april 2013 16:37

Förra helgen var skit förra igen var skit denna har varit skit ,när fan ska det vända alltså .Så jävla less på alla sjukdomar o krämpor .Har varit så energilös som heter duga .Man känner ju sig som värdens hypokondriker men detta är fakta min hälsa är faktiskt i botten just nu ,det är bara snällt acceptera det .Man är ju trots inte 20 längre .Jag vill verkligen bli frisk nu så jag kan känna mig som en människa inte som en jävla bumling för just så känner jag mig nu .Nu ska jag försöka få i mig lite mat ivarjefall .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards