vonkydonky

Alla inlägg under juni 2013

Av veronika wall - 9 juni 2013 14:32

Litta kladd med vatten o gräs är inte fel det heller hihihi Goa barn

Av veronika wall - 9 juni 2013 07:41

Jag är minsann sugen på att inhandla klänning äger inte en ända hahaha sjukt va jag är tyvärr en typiskt jeanstjej eller tant snarare hahaha

Av veronika wall - 9 juni 2013 07:12

Helgen bara rusar förbi en ,då var söndagen här hehe.Jag vet i fan vad jag gjort igår :-) jag har jätte ont i magmusklerna jag har liksom inget minne av att jag överantsrängt dom men men .Jag har minsann sovit riktigt gott o djupt hade kunnat sova ännu längre känner mig riktigt trött idag ,kan ju bero på att jag satt o pressade i solen nästan hela dagen igår haha .Trir jag ska gå o ta mig en go kopp nybyggd kaffe :-)kanske man blir litta piggare då . Nu är det minsann bara denna veckan kvar för barnen sen har dom ett långt o härligt sommarlov framför sig ,fast dom kommer ändå gå på fritids viss del ändå eftersom jag jobbar en hel del i sommar . Puss på er ...

Av veronika wall - 8 juni 2013 17:59

Ligger o softar efter en härlig dag tillsammans med barnen hihi

Av veronika wall - 8 juni 2013 13:15

Ena tösabiten passade på att fota mig när jag låg o solade hahaha visst ser det dajligt o varmt ut :-) jävla gutt väder vi fått alltså

Av veronika wall - 7 juni 2013 23:05

Mmmmmmm mums fast jag inte gillar sötsaker .Vem e sugen på att komma på fika imorgon :-) hihi godnatt sussa sött Vem vet kanske vi möts i drömmen hehe

Av veronika wall - 7 juni 2013 22:25

Riktig mys kväll med gott dricka har jag haft ,kommer att sova som en drottning .Precis hemkommen efter en underbar kvällspromenad .Livet är fan helt underbart måste jag få säga .Jag har minsann slutat att se allt så jävla negativt ,det gör ju bara en knäpp ,nä tacka vet jag det positiva det är fan så mycket bättre .Har så många fina vänner o annat omkring mig så jag klagar fan inte Mitt liv hade kunnat se mycket annorlunda ut om jag inte hade rört om i grytan litta då o då :-) Jag har först nu börjat acceptera mig som människa o nä jag är inte så dum som jag trott innan hihi .Ta nu hand om er o se ert liv meningsfullt för det är just vad livet är .Puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards