vonkydonky

Alla inlägg den 2 december 2015

Av veronika wall - 2 december 2015 19:54

Jag började med en ny adhd medecin för 4 veckor sedan Attentin som jag fortfarande håller på att ställa in på .Har varit lite jobbigt från o till både fysiskt o psykiskt o inte nog med det så har jag även gått på två starka antibiotika medeciner för äggledar o livmodersinflamation som slog ut hela min kropp ,jag blev tvungen att avsluta antibiotikan tidigare än jag skulle då jag blev hel konstig ,hela min kropp kolapsade nästan .Vet inte om det krachade lite med adhd medecinen .Hjärtat slog lite frivolter enorm smärta i magen yrsel helt hispig blev jag på kvällarna Enorma panikatacker mm.Men nu går jag endast på min adhd medecin o det har börjat funka okej men jag behöver ta doserna med 2 1/2 timmes intervall o det blir ju trots allt många piller om dagen .Men men jag överlever .Kvällarna är förjävliga så även nätterna tacka gudarna för att min man finns vid min sida ,annars vet ifan om jag överlevt .Har även haft en del sjukdommar bland barnen med bla halsont feber o kräkningar o ja allt som hör höst o vintern till .Fasiken vilket rörigt inlägg det här blev .Men det bjuder jag på .???puss på era pannor .

Bakar lussebullar. ..Gott ..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards