vonkydonky

Alla inlägg den 5 december 2015

Av veronika wall - 5 december 2015 20:01

Var iväg o jobbade idag mellan 10 - 15.45 Det var faktiskt rätt kul trots att det var på min lediga dag ....När jag väl kom hem så dukades det fram middag o den bestod utav lax potatis o goa tillbehör .Efter det kokade jag kaffe under tiden röjde jag undan disken o gick ner satte igång en maskin tvätt.Sen tog jag mig en god kopp kaffe o kallade på dom två barnen som är  hemma idag så vi kunde baka lite pepparkakor .Lägger upp lite  bilder imorgon eftersom dom finns i mobilen o jag sitter nu vid datorn ,pallar liksom inte klydda med att ladda in bilderna nu haha.  Annars har det väl inte hänt så mycket idag .


Medecinen har funkat helt okej idag Provade att ta en 4.:e dos ,Tradigt bara att dom bara håller i ca 2 1/2timme Blir ju en himla massa piller om dagen känns lagom  kul ju   .Ibland glömmer man det o då blir det en liten dipp tills nästa dos går in .Men men man kommer väl in i det så småningom ,det handlar ju om att få in rutinen.Kvällarna är inte alltid roliga .Trots att jag ser posetivt på medecinen så finns det även nackdelar .Det är kvällarna när medecinen går ur... då får man rätt jobbiga biverkningar som hjärtklappning ,kraftig ångest lite panikattacker yrsel illamåeende o torr i käften  man blir även väldigt stissig o rastlös .Det blr liksom svårt att koppla av ,snurret i huvet blir liksom sju resor värre än vanligt o tankar snurrar .Men som sagt dagarna känns enklare nu p dagarna sedan jag började medicinera så dom timmarna man mår skit på kvällarna må jag överleva hahah.


Tänk att i morgon är det redan 2:a advent ,helt jävla sjuk alltså .Vart fan har detta året tagit vägen,snart jul .Satt och tänkte här om dagen att jag blir ju 40 år nästa år det är helt galet ju   Min påg blir 18 år o töserna mina börjar med bli stora  den  ena blir 11 år o den andra blir 12år o den tredje tösen blir 5 år ,visst är det helt galet .Nä nu ska jag göra nåt vettigt tror jag haha .Hr inte längre ro med att fördriva tiden genom att skriva massa rappakalja .Trevlig kväll på er kära läsare .Ta väl hand om er o era nära o kära .

           

Av veronika wall - 5 december 2015 08:07

Sitter nu o klunkar i mig morgonkaffet ,känner mig lite lost men efter ett par koppar svart så släpper det nog fan snart .Om två timmar då är man på jobbet ..Ett jävla skitväder har vi med men för mig spelar det ändå ingen roll eftersom jag har ändå inte planerat att vara ute haha.Funderar på att baka pepparkaker o lussebullar med barnen idag när jag kommer hem vi får väl se hur mycket energi man har kvar när man väl e hemma ,men det brukar inte vara några problem..puss på er vet jag .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards