vonkydonky

Alla inlägg den 6 december 2015

Av veronika wall - 6 december 2015 21:47

Har jobbiga bieffekter nu ikväll ....Ibland blir det så .Dagen har varit kanon annars ,förutom att det visade sig att min ena tös hade en spricka i fingret ,när dom var inne o röntgade henne .Hon skadade det i torsdags men har gått med det tills nu .Vi trodde bara att det var en kraftig stukning men eftersom svullnadwn inte gick ner så gav gubbe sig iväg med henne till akuten idag .Dom fixerade fingret iställlet med nåt fäste istället för gips då dom menade att det det känns onödig att ta gips då fingret ändå lyckas ligga i rätt läge ..Jaja nu måste jag sluta pallar inte skriva mer det blir bara snurrigt haha.

Av veronika wall - 6 december 2015 08:47

Här kommer bilderna från i gårkväll när det bakades Pepparkakor .Visst blev dom fina haha .Idag tännktw jag smälla ihop lite lussebullar ,blir 3 omgången nu .Har gjort två satser sedan förra helgen ,men som sagt det går åt .Gubben ska förmodligen en vända med ena tösen till vårdcentralen då hon har en misstänkt spricka i lillfingret .Hon skadade det i torsdags på gympan o det blir bara blåare o är svullet som fan .Lika bra att kolla upp ,hon kan knappt röra det med .Hoppas att det bara är en kraftig stukning .Nu kom gubben med bullar så nu ska jag avnjuta frukost .Kanske kikar jag in litte senare haha Ha en trevlig söndag vet jag .?

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards