vonkydonky

Alla inlägg den 12 december 2015

Av veronika wall - 12 december 2015 15:23

 Tjenis ...vet ja ....Har inget speciellt att skriva om idag ,då jag känner mig helt lost i huvudet ,men jag kan dock bjuda på en o annan bild från bakandet idag så att jag kan fresta er lite ...   Livet i sig är rullar väl på, dock e det inte på topp kan jag tillägga .För tillfället känner jag en sådan maktlöshet över mig själv o min kropp .Har en del beskymmer med mina tänder ,men det löser sig väl med tiden skulle jag tro ...Man e trots allt van vid alla sina krämpor nu ,så inget förvånar mig längre haha. Jag e även väldig kluven när det gäller min Adhd medecin ,den funkar förvånansvärt bra men jag e inte riktigt bekväm i mig själv när jag går på den,eller hur fan man nu ska förklara .Den gör mig liksom annorlunda på nåt sätt ett sätt som jag inte kännermig riktigt bekväm i .Kan vara svår för vissa att förstå hur jag menar .Jag bara liksom existerar känns det som ...Jag har liksom inte mitt tankesnurr som håller mig sällskap .Jag har liksom inte det blåset inom mig som jag e van vid att behöva styra .Jag bryr mig intelika mycket åt bagateller jag bara gör saker utan att fråga hela tiden .Jag söker ingen bekräftelse hela tiden längre känns det som. .Känns som ingen  ser  eller hör mig längre på samma sätt som innan eftersom jag inte är den där förvirrade yrhönan alltid som innan,jag e van att surra runt o vara den där osäkra .Nä gud vad snurrit detta blev nä  nu orkar jag inte sitta hä längrer o skriva massa rappakalja.

 

     


 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards