vonkydonky

Alla inlägg den 18 december 2015

Av veronika wall - 18 december 2015 20:42

Satt precis o skrev ett lååångt inlägg här gissa vad som hände ?Jo allt som jag skrev bara försvann utan att jag gjorde ett skit ?Snacka om att jag var nära att skicka telefonjäveln i golvet ?Men sedär det gjorde jag inte ?för jag tar inte saker o ting så hårt längre nu när jag knaprar min adhd medecin .Jag har börjat acceptera min nya medecin( Attentin ) nu , plus att jag har lyckats hitta en rätt bra dos .Den enda nackdelen är att jag måste ta mina doser rätt ofta under dagen .Det håller bara i ca två ock en halv timme,så det blir en hel del påller ?Men men 10 piller plus lite andra som jag tar för andra grejer .Börjar känna mig som en pillertrillare ???? Nog om detta ...Hela denna veckan har jag kännt mig lite krasslig plus att diskbråcken i nacken har spökat ..Sömnen har varit varit riktigt dålig pga olika anledningar .Min minsta tös har haft l problem med sin astma nu när hon är lite förkylld speciellt kvällarna o nätterna man känner sig så hjälplös när hostattackerna kommer .Man får inhalera henne med jämna mellanrum .Nä nu ska jag fan slänga upp mina fötter på bordet o sjunka djup ner i soffan o bara relaxa .Känner mig lite smått mör i kroppen .?????Ha det gutt nu alla goa läsare Puss & kram på er ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards